מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: הקאמבק האדיר של עומר אדם

הזמר שנמצא באופן כמעט קבוע במקום הראשון בדירוגי האמנים המושמעים בישראל הפתיע השבוע עם קאמבק ללהיט הקודם שלו, שעקף את הלהיט האחרון שלו
יאיר מור | 
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
עומר אדם חווה בשבוע האחרון סוג של נס חנוכה, כאשר הלהיט שלו "חצי דפוק", שכבר נראה היה שסיים את הסיבוב שלו בצמרת השירים המואזנים בישראל, חזר פתאום לחמישייה הפופולארית ביותר בקרב משתמשי אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון. השיר עלה בשבוע ה-18 שלו בטבלה ב-4 מקומות, מהמקום התשיעי לחמישי, כאשר גם השיר הבא אחריו ברשימה הוא של אדם – "חורף באוטו", שדורך במקום השישי.
 
מי שלא חוותה נס חנוכה היא אדל, שירדה 6 מקומות, מהמקום השני בשבוע שעבר לשמיני השבוע. הצניחה של אדל אפשרה לכל יתר השירים בחמישייה לעלות מקום אחד כל אחד: "הולכת איתך" של נרקיס עלה למקום השני, "Industry Baby" של ליל נאז X וג'ק הארלו למקום השלישי ו"Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר למקום הרביעי. במקום הראשון נשארו סטטיק ובן-אל תבורי בשיתוף הפעולה שלהם עם נטע ברזילי, "אפס מאמץ". בינתיים, הסינגל החדש שלהם, "חנוכה", הגיע בשבוע הראשון שלו בשירות למקום ה-42 בלבד.
דבר דומה קרה גם ברשימת האמנים המואזנים בישראל, כאשר אדל צנחה מהמקום השני לחמישי ואפשרה לעדן חסון, אייל גולן ורביד פלוטניק לעלות מקום אחד כל אחד, למקומות 2, 3 ו-4 בהתאמה. במקום הראשון היה ונשאר עומר אדם. סטטיק ובן-אל תבורי גירדו את החמישייה ועלו מהמקום העשירי לשישי.
ברשימת האלבומים, לעומת זאת, סטטיק ובן-אל הם האמנים העבריים המוכרים היחידים השבוע, עם האלבום "שבעה ירחים" שעולה מהמקום החמישי לשלישי. לפניהם עדיין נמצאים אדל עם "30" במקום הראשון וליל נאז X עם "Montero" במקום השני. "=" של אד שירן יורד מקום אחד לרביעי ובמקום החמישי הפתעה: יצחק קלפטר באוסף החדש, "המיטב", שיצא בשבוע החולף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה