מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: זה השיר שהדיח את עומר אדם

מי הזמרת שהצליחה להדיח בשבוע הראשון שלה בטבלה מזה שנים כמעט את כל הכוכבים הגדולים בעולם? ומי הכוכבת הבינלאומית שהודחה מהצמרת? כל מה שחם באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם
מערכת ice |  2
עומר אדם (צילום דוד כהן פלאש 90)
קאמבק מפתיע באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם: "חורף באוטו" של עומר אדם הודח מחמישיית השירים המואזנים בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, לטובת שיר שכבר היה בעבר בחמישייה אך כבר הספיק לרדת מאז לתחתית העשירייה השנייה.
השיר הזה הוא "Easy On Me" של אדל, שחודש לאחר הכניסה הראשונה והאחרונה שלה לטבלה חוזרת אליה עם קפיצה של 13 מקומות מ-15 בשבוע שעבר ל-2 השבוע.
 
לפני אדל נמצאים סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ", ואחריה נמצאים בסדר זהה לשבוע שעבר, אך מקום אחד נמוך יותר לכל אחד מהם, נרקיס עם "הולכת איתך", ליל נאז X וג'ק הארלו עם "Industry Baby" ודה קיד לרוי עם ג'סטין ביבר והשיר "Stay".
ברשימת האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי שומר עומר אדם על המקום הראשון, אך גם כאן ממריאה אדל למקום השני – וכאן מדובר בקפיצה מרשימה עוד יותר של 24 מקומות, מהמקום ה-26 בשבוע שעבר. הזמרת הבריטית מורידה את עדן חסון, שהיה במקום הזה בשבוע שעבר, למקום השלישי, כאשר במקומות 4 ו-5 נשארים אייל גולן ורביד פלוטניק, בהתאמה, וטיילור סוויפט, שהיתה במקום השלישי, מודחת מהחמישייה למקום השישי.
גם ברשימת האלבומים מודח "Red" של סוויפט למקום השישי, בירידה של חמישה מקומות מהמקום הראשון בשבוע שעבר. את מקומו תופסת – איך לא – אדל, עם "30". במקומות הבאים נמצאים ארבעה שירים שעלו שלב אחד כל אחד: "Montero" של ליל נאז X במקום השני, "=" של אד שירן במקום השלישי, "תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק במקום הרביעי ו"שבעה ירחים" של סטטיק ובן-אל במקום החמישי. השיר שספג את הנפילה הקשה ביותר, מהמקום השני בשבוע שעבר לשמיני השבוע, הוא "An Evening with Silk Sonic" של סילק סוניק, ברונו מארס ואנדרסון פאאק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולה על עומר אדם
    איתמר 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ולא היה כמו עומר אדם בחחחחחחחיייייים
    סגור
  • 1.
    אין על אייל חבל לכולם על הזמן (ל"ת)
    אני 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור