מדדים ומחקרים

המשחק המנצח של אתמול בכלל לא היה משחק כדורגל

באופן נדיר לתחילת השבוע, המשחק שהכי עניין אתמול את הקהל בישראל לא היה מהסוג שבו שחקנים רצים אחרי כדור. וגם: מי כוכבת הילדים שעקפה שני זמרים אהובים? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
צופה בכדורגל בטלוויזיה (צילום Jan Vasek / Pixabay)
החורף שבא, הולך ושוב בא לקראת סוף השנה האזרחית גורם לאזרחי ישראל למשהוא שבימים כתיקונם נחשב פה להפגנת מאפיינים של עמים אירופיים: חיפוש אובססיבי של תחזית מזג האוויר. התחזית היתה החיפוש המוביל בגוגל ישראל אתמול, לפי הרשימה שפרסמה החברה. גם התחזית המקומים של תל אביב הגיעה לטבלה, אם כי הסתפקה במקום ה-15 בלבד.
 
למקום השני הגיע השר והח"כ לשעבר רחבעם זאבי ז"ל, לאחר שבנו, בנימין, נחשף כאחד מרוצחי הנער ניסים שטרית לפני למעלה משלושה עשורים, כך לפי החשדות שנחשפו במהלך חקירות הרב אליעזר בלרנד, ראש קהילת "שובו בנים".
המשחק פורטנייט, שאתמול נחשף טריילר מסקרן ל"עונה" השלישית שלו, נמצא במקום השלישי.
היום האחרון של חג החנוכה תפס את מקומות 4 ו-7.
הפרט המפתיע ביותר בטבלה הוא המקום השולי שתפס בה הכדורגל: ריאל מדריד היא הקבוצה היחידה שנכנסה לעשירייה הראשונה והגיעה למקום החמישי (בעברית), בעוד המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לקריסטל פאלאס במקום ה-11, פאריס סן ז'רמן במקום ה-12 וריאל מדריד באנגלית במקום ה-13.
כוכבת הילדים מיכל הקטנה, שחווה בימים האחרונים לפי דיווחים משבר בזוגיות, נמצאת במקום השישי; בעוד הזמר הלאומי שלמה ארצי, שהתראיין ל"פגישה" עם רוני קובן בכאן 11, נמצא במקום השמיני; הזמרת נסרין קרדי, שאושפזה בעקבות סיבוכים של ניתוח שעברה לאחרונה בטורקיה; וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הגיע למקום העשירי בעקבות הביקורת על התבטאויותיו החריפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה