מדדים ומחקרים

תוכנית הטלוויזיה שכבשה את ישראל ב-2021: לא מה שחשבתם

התוכנית המחופשת ביותר בישראל ב-2021 היא לא אחת מתוכניות הריאליטי מפוצצות שיאי הרייטינג של קשת 12 או רשת 13. וגם: איך זה שבעולם כמעט לא התעניינו השנה בקורונה?
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pexels)
גוגל פרסמה הבוקר את סיכום השנה במנוע החיפוש הגדול בעולם, המצביע על הנושאים שעניינו את הגולשים בישראל ובעולם במהלך 2021.
מגפת הקורונה עדיין בולטת ברשימה הישראלית, למרות שהתחלנו את השנה עם חיסון המוני שככל הנראה סייע ליכולת של המדינה להפחית באופן מהיר יחסית למדינות אחרות את הסגרים והמגבלות.
החיסון נגד קורונה תופס בישראל את המקום הראשון, כאשר התו הירוק תופס את המקום השלישי ופיקוד העורף, שפתח מתחמי בדיקות וחיסונים, נמצא במקום השישי.
במקום השני בישראל נמצאת אפליקציית החדשות של קשת 12, n12, שהושקה בדיוק בתחילת הקורונה לפני כמעט שנתיים, ואפליקציה נוספת נמצאת במקום הרביעי – זום, שהפכה בשנה שעברה לדרך תקשורת מרכזי בין אנשים, והשנה דעכה מעט אך עדיין נשארה חשובה מאוד.
רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי נמצאת במקום החמישי.
 
שתי סדרות טלוויזיה הצליחו להתברג לרשימת החיפושים החמים של השנה: הפרק השלישי של "בני אור" (ככל הנראה בשל העובדה שכמיליון וחצי צפו בשני הפרקים שעלו חינם לערוץ היוטיוב של "יס", ולאחר מכן, במקום להצטרף לשירותי החברה כפי שהיא קיוותה, חיפשו אפשרויות צפייה 'חלופיות' בפרקים הבאים) במקום השביעי, ו"הישרדות" של רשת 13 במקום השמיני.
 
את העשירייה הישראלית סוגרים היריבות בין מכבי והפועל חיפה, וליגת הכדורסל האמריקאית NBA.
בעולם, החיפושים החמים לא קשורים למגפת הקורונה כלל – למרות שהיא מככבת ברשימת החיפושים הקשורים לנושאים חדשותיים, כאשר החיסון במקום השלישי, צ'קים שחולקו במדינות רבות לעובדים בחל"ת במקום השישי והנגיף עצמו במקום התשיעי.

אך ברשימה של החיפושים הכי חמים מכל התחומים – הספורט שולט כמעט באופן בלעדי, כאשר בראש נמצא משחק הקריקט: משחק האליפות בין אוסטרליה להודו במקום הראשון, המשחק בין הודו לאנגליה בשני, ליגת הפרמייר ההודית במקום השלישי המשחק בין הודו לניו-זילנד במקום השביעי וגביע T20 במקום השמיני. ליגת הכדורסל NBA במקום הרביעי, היורו במקום החמישי וקופה אמריקה במקום השישי.
שני החיפושים החמים היחידים בעולם שאינם קשורים לספורט הם הסדרה הקוריאנית "משחק הדיונון", שהתברגה במקום התשיעי, והראפר והשחקן ארל סימונס, או GMX, שמת בתחילת השנה מהתקף לב.
בחדשות הבינלאומיות, מלבד שלושת המקומות שתופסים נושאי הקורונה, ניתן למצוא את הנסיגה האמריקאית מאפגניסטאן במקום הראשון, מניית רשת בתי הקולנוע AMC בשני ורשת חנויות משחקי המחשב GameStop בחמישי, שערי הדוג'קוין בשלישי והאת'ריום בעשירי, הבחירות הלהוטות לסנאט בג'ורג'יה בשביעי והוריקן אידה בשמיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה