מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: אל תסתכלו על הסרט המוביל

סרט אסונות הצליח לנצח את אווירת חג המולד בשבוע שעבר ולהפוך לנצפה ביותר בפער ענק. ומה קרה לסרט בכיכובה של גל גדות?
יאיר מור |  1
נטפליקס (צילום pexels)
"ארמגדון" ו"פגיעה קטלנית" – מאחוריכם, או ליתר דיוק מעליכם: "אל תסתכלו למעלה", הניסיון של נטפליקס לשחזר את הצלחתם של צמד סרטי האפוקליפסה האגדיים מ-1998 בכיכובם של ליאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס ומריל סטריפ, הוא הסרט הכי נצפה בשירות הסטרימינג הגדול בעולם (ובישראל) בשבוע שעבר, כך לפי הנתונים שחשפה נטפליקס. הסרט זכה ל-111 מיליון שעות צפייה בשבוע הראשון שלו בשירות, והוביל בפער עצום על כל שאר הסרטים ברשימה – ליתר דיוק, מספר הצפיות שלו היה גבוה מאלה של חמשת הסרטים הבאים ברשימה יחד.
 
במקום השני, גם בעולם וגם בישראל, נמצא הסרט "קלון" בכיכובה של סנדרה בולוק; במקום השלישי בעולם "מהיר ועצבני: הובס ושואו" שאינו זמין בישראל, ובמקום המקביל בישראל נמצא "ספיידרמן: השיבה הביתה", בשבוע שלאחר צאת סרט ההמשך שלו, "ספיידרמן: אין דרך הביתה", לקולנוע; במקום הרביעי, שוב בתיקו בישראל ובעולם, נמצא הסרט המצויר "הביתה!"; ובמקום החמישי העולמי "ספיידרמן: השיבה הביתה", בעוד בישראל נמצא באותו מקום "איש מזל התאומים בכיכובו של וויל סמית'.
סרטי חג מולד מככבים בחמישייה השנייה העולמית, כאשר "להציל את חג המולד" נמצא במקום השישי בעולם, סרט ההמשך שלו, "להציל את חג המולד: חלק שני" נמצא במקום התשיעי, "חג מולד בקליפורניה: אורות העיר" במקום השמיני ו"ניקולס" במקום העשירי. הסרט היחיד בחמישייה השנייה בעולם שאינו קשור לחג המולד הוא "הודעה אדומה" בכיכובה של גל גדות, שנצא השבוע במקום השביעי. בישראל, לעומת זאת, מסתפקת גל גדות במקום התשיעי בלבד השבוע, כאשר לפניה "ספיידרמן המופלא 2", "ספיידר-מן" (זו לא טעות, כך כתבו את שם הסרט בזמן צאתו בארץ) ו"לא תשכח", ואחריה "צ'רלי בממלכת השוקולד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד הסרטים הגרועים והטיפשיים שראיתי.
    גיורא 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בו הכל חוץ ממתח.... שנה טובה :)
    סגור