מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן שובר שיאים

השיר החדש של "המלך" אמנם לא הצליח להגיע למקום הראשון בטבלת ההשמעות ברדיו בשבוע הראשון שלו, אבל הוא עזר לזמר לשבור שיא אחר ולרשום הישג מטורף
יאיר מור |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
כש"המלך" מוציא סינגל חדש – זה כנראה רק עניין של זמן עד שהוא ישתלט על המדינה. במקרה של "דפוק עם תעודות", השיר החדש של אייל גולן, זה אמנם עוד לא לחלוטין קרה, אבל הוא בהחלט הספיק לרשום הישג אחד משמעותי.
 
"דפוק עם תעודות" היה בשבוע הראשון שלו ברדיו בישראל השיר השני במספר ההשמעות, אחרי הדואט החדש של קובי אפללו ונופר סלמאן, "מילים שקופות" – יותר מחצי מהשמעות החדש של גולן, אגב, בתחנת רדיו אחת בלבד, "קול הים האדום" האילתית. במקום השלישי חנן בן ארי עם "מקום", ברביעי נועה קירל ואושר כהן עם "רעשים", ובמקום החמישי עידן רייכל עם "אבן על אבן רגע של אושר".
ברשימת האמנים המושמעים בישראל, לעומת זאת, אייל גולן לא רק הוביל בשבוע החולף, אלא בפער חסר תקדים: גולן זכה ל-556 השמעות לעומת פחות מ-400 לשרית חדד, שהיתה במקום השני, וקרוב לפי שניים מעומר אדם, שהידרדר למקום השלישי עם 305 השמעות. במקום הרביעי חיים משה ובמקום החמישי משה פרץ.
ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים של השבוע האחרון הוביל "Easy on Me" של אדל, שזכה בתואר שיר השנה. אחריו נמצא "פפאס" של פארוקו, שהודח שוב מהמקום הראשון על ידי הקאמבק של הזמרת הבריטית. במקום השלישי נמצאים סיר אלטון ג'ון ודואה ליפה ברמיקס ל"Cold Heart", במקום הרביעי דה וויקנד עם "Take My Breath", ובמקום החמישי אד שירן עם "Shivers".
המנית הבינלאומית המושמעת ביותר ברדיו הישראלי היתה, גם בשבוע האחרון של 2021, דואה ליפה, למרות ההתבטאויות האנטישמיות והאנטי-ישראליות. דה וויקנד זינק למקום השני, והוריד את אלטון ג'ון למקום השלישי ואת אדל למקום הרביעי. ובמקום החמישי היה, ונשאר, אד שירן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה?
    יובל 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    "המלך"? תגיד אתה חי פה? 70% מהעם לא סובל אותו
    סגור