מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: זה השיר שעשה השבוע הרבה רעש

דואט חדש הרעיש השבוע את טבלת השירים המושמעים ביותר ברדיו בישראל. ומי האמנים שעלו בדירוג למרות שהשיר המשותף שלהם דווקא ירד?
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
"רעשים", הדואט החדש של נועה קירל ואושר כהן, הוא השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע החולף, כך לפי חברת המעקב מדיה-פורסט. השיר של השניים זכה ל-153 השמעות, ודחק את "מקום" של חנן בן ארי למקום השני עם 138 השמעות.
 
במקום השלישי התברג שיר חדש נוסף – "אלבי" של דולי ופן עם זהבה בן ואברהם טל, עם 91 השמעות. במקום הרביעי נמצא עידן רייכל עם "אבן על אבן רגע של אושר", שיורד מהמקום השני בשבוע שעבר וזוכה ל-86 השמעות, והוא היחיד בטבלה שבו ההפרש בין ההשמעות בשעות היום והלילה זניח ברמת הטעות הסטטיסטית. "מה פספסתי" של עדן חסון" נמצא במקום החמישי עם 78 השמעות, כאשר גם הוא זוכה למספר השמעות דומה למדי ביום ובלילה, בניגוד לרוב השירים הטבלה שהושמעו הרבה יותר ביום.
ברשימת האמנים המושמעים ביותר מוביל אייל גולן (כרגיל), עם 395 השמעות; למקום השני עולה עומר אדם עם 317 השמעות, לאחר שבשבוע שעבר הסתפק במקום הרביעי בלבד; שרית חדד יורדת שלב אחד מהמקום השני לשלישי; ושלומי שבת יורד גם הוא מקום אחד, מהמקום השלישי לרביעי; במקום החמישי נשאר חנן בן ארי. כל החמישה עם מספרי השמעות גבוהים משמעותית ביום מבלילה.
השיר הבינלאומי המושמע ביותר בשבוע האחרון היה "פפאס" של פארוקו; אחריו "Easy On Me" של אדל, שממשיך לעלות ולרדת לחלופין בכמות ההשמעות ברדיו הישראלי עם מספר השמעות גבוה מעט יותר בלילה מאשר ביום; סטרומאה יורד מהמקום הראשון בשבוע שעבר למקום השלישי השבוע עם "Sante", שבדומה לאדל זוכה למעט יותר השמעות בלילה; אלטון ג'ון ודואה ליפה יורדים מקום אחד מהשלישי לרביעי עם הרמיקס ל"Cold Heart", שהשבוע הושמע הרבה יותר בשעות היום מאשר בלילה; ובמקום החמישי "Smokin Out the Window" של ברונו מארס, אנדרסון פאאק וסילק סוניק, שהושמע כמעט אך ורק בשעות היום.
למרות הירידה של השיר המשותף שלהם בטבלת השירים, דואה ליפה וסיר אלטון ג'ון הם הזמרים הבינלאומיים המושמעים ביותר בישראל בשבוע החולף, כאשר הראשונה הושמעה הרבה יותר בשעות הלילה ואילו השני הרבה יותר בשעות היום; במקום השלישי נמצאת אדל, עם מספר השמעות גבוה יותר ביום; ואחריה החיפושיות, עם הפרש משמעותי לטובת השמעות יומיות. אד שירן במקום החמישי, כאשר הוא הושמע בעיקר בשעות הלילה בשבוע הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה