מדדים ומחקרים

דירוג ice: חמש הנשים המובילות ומשפיעות בתקשורת

לרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בתקשורת, בעסקים ובטלוויזיה | הפעם: ה-5 של ice בתקשורת
מערכת ice |  3
הנשים המשפיעות בתקשורת (צילום יחצ, מיכה לובטין, חדשות 13)
לרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ice עם הנשים המשפיעות והמובילות בתקשורת, כאלו שערכו שינויים משמעותיים השנה, הן בטלוויזיה והן בעיתונות וברדיו. 
אין ספק שעיתונאית כאן 11, מיכל רבינוביץ', לא רק שהובילה לכמעט מהפכה השנה, אלא גם קיבלה הזדמנות לראשונה להגיע לקדמת הבמה. החשיפה של רבינוביץ' של פרשת גל אוחובסקי הובילה לשינויים משמעותיים בקהילת הלהט"ב בכל הקשור לנושאי ההטרדות המיניות שהובילו לגילויים של פרשות נוספות בקהילה וחשיבה מחודשת בכל הקשור לטיפול בסוגייה.
רבינוביץ' קיבלה את המושכות במקומה של דוריה למפל, והיא כיום מגישת מהדורת החדשות והפנים של הערוץ, וגם חתומה על ההכרזה המיוחדת של השנה כאשר התאגיד הכריז על כך שתוביל את המהדורה דרך הטיקטוק מתוך כוונה למשוך גם את הקהל הצעיר.
קרדיט תמונה: מיכה לובטין​
כתבת הצרכנות של חברת החדשות, סחפה את כל הארץ כאשר הכניסה לתודעה של הציבור הישראלי את יוקר המחייה והפערים במחירים של רשתות המזון השונות, ולמעשה שמה את נושא הצרכנות בקדמת הבמה.
ממחירי הגז שחשפה כי ישנם פערים בין המגזר החילוני לחרדי, עד האתר של שופרסל שגם יועד לחרדים ופתח בחקירה של רשות התחרות שטלטלה את שוק המזון ואולי להתפטרותו של המנכ"ל, ואייטמים רבים על גל יוקר המחייה שהוביל גם להתקפלות של רשתות רבות שנרתעו מהפרסום השלילי.
מ"מ מפקד גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, נכנסה לתפקיד לזמן קצוב, וכבר ערכה שינויים מרחיקי לכת בתחנת הרדיו הפופולארית גלי צה"ל. כבר בתחילה הטון של אלטשטיין הכריע את הקו השמרני ויציאת התחנה מהתחום הפוליטי אל עבר הסיקור האזרחי חברתי, ועם דגש על צה"ל עצמו שכמעט ונעלם מהתחנה מלאת האקטואליה.
השינויים של אלטשטיין עוררו סערה בתקשורת, כאשר סופו של השינוי הוביל גם להדחתו של הפרשן הפוליטי ברדוגו - דבר שהוביל עליה ביקורת קשה. לטוב ולרע, אלטשטיין הובילה שינויים שייזכרו בתחנה לתקופה ארוכה, ובעצם להפיכתה מחדש לתחנת רדיו של העם ושל הצבא בלי זיהוי פוליטי.
תאגיד השידור הציבורי עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, עם הפקות מקור שהפכו ללהיטים גם בישראל וגם בעולם. מי שחתומה על הצלחות הענק של "טהרן", "קופה ראשית", "מנאייכ" ו-"שעת נעילה" ופועלת מאחורי הקלעים היא סמנכ"לית הטלוויזיה של כאן 11 טל פרייפלד.
כאשר מתחתיה 45 עובדים, התוכן של התאגיד בתקופה הזוהרת בתולדותיו עם שבירת שיאים גם בצפיות ברשתות החברתיות וביוטיוב, ועבורה זה לא היה פשוט. על תכניות מסויימות, כמו "קופה ראשית" היא נלחמה ממש גם אל מול המנכ"ל אלדד קובלנץ, וההימור שלה הצליח ובענק.
קרדיט תמונה: נועה קולקר
העיתונאית, המגישה וגם הרופאה, הילה קורח, ממשיכה את התנופה בקריירה שלה כאשר קיבלה לראשונה את הפנים של חדשות 13 עם החילופים עם תמר איש שלום שתגיש במקומה את מהדורת השבת. 
קורח מרבה לשתף את עוקביה על הקריירה המורכבת המשלבת את עולם הרפואה והטופ של החדשות, ומביאה השראה עבור גברים ונשים כאחד ביכולת לפרוץ את החלומות הכי גבוה שאפשר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הילה קורח? נגמרו הנשים???
    יוני 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא מובילה - לא עיתונאית ולא מעניינת תחשבו שוב!!
    סגור
  • 2.
    מיכל רבינוביץ'? תגידו, אין לכם בדיחה יותר מוצלחת?
    מיכל רבינוביץ' 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו, אתם רציניים? מיכל רבינוביץ'??? לדעתי, ולא רק לדעתי, היא מגישה גרועה, שטחית, נראית נורא, בולעת מלים, וזו רק רשימה חלקית. ומעבר לכך, כיוון שאני מכיר אותה אישית - אוכל להעיד שמתוך הנסיון שלי מאד נדיר שהיא אומרת אמת, כאמור לפחות במקרה שלי. ובנוסף לכל, ה"תחקיר" שהיא עשתה על גל אוחובסקי התברר ככלום וכלום, ולראיה - התיק נסגר מחוסר אשמה. אז בבקשה, יש עיתונאיות "קצת" יותר משפיעות בתקשורת, מאשר מיכל רבינוביץ'. יש גבול לכל בדיחה...
    סגור
  • 1.
    נשים איכותיות אחת אחת
    רן 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העיקר שלא הכנסתם את.....
    סגור