מדדים ומחקרים

סקר חדש: גדעון סער מתרסק, ומה עשה בנט?

הסקר החדש של דירקט פולס וערוץ "עכשיו 14" מראה נתונים מעודדים במיוחד לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ותנועת הליכוד, מפלגות הקואליציה צוללות בסקרים
מערכת ice |  6
גדעון סער (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אמש (חמישי) בחדשות "עכשיו 14" שודר סקר המנדטים  החדש של דירקט פולס שבבעלותו של העד המרכזי בתיק 4000, שלמה פילבר. לפי הסקר, תנועת הליכוד זכתה להכי הרבה מנדטים ובנימין נתניהו הוא המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה במידה והיו מתקיימות הבחירות בתקופה זו. 
לפי נתוני הסקר, מפלגת הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו עם 36 מנדטים והיא המפלגה הגדולה ביותר בישראל, יש עתיד בהנהגת יאיר לפיד עם 18 מנדטים, מפלגת ש"ס עם 9 מנדטים, כחול לבן בראשות בני גנץ עם 8 מנדטים, הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' עם עלייה במספר המנדטים ל-8. 

מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 7 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, הרשימה המשותפת מתחזקת ל-7 מנדטים, מרצ ירדה ל-5 מנדטים, רע"מ בראשות מנסור עבאס נשארת עם 4 מנדטים, ימינה בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט עם 4 מנדטים וגדעון סער העומד בראשות תקווה חדשה לא עובר את אחוז החסימה. 
לפי נתונים נוספים, למעלה ממחצית מהמשיבים, 51% חושבים שבנימין נתניהו הוא המועמד המתאים ביותר לכאן כראש הממשלה. ואילו ראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, נמצא במקום השני עם 17%, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, עם התאמה של 16% וסגן ראש הממשלה בני גנץ עם 11%, 5% בלבד חושבים שאף אחד מבין אלו לא מתאים.
יותר מחצי מהמשתתפים בסקר טוענים שראשי ימינה, ראש הממשלה בנט ושרת הפנים איילת שקד מפרים את התחייבויותיהם לבוחר. 17% מאמינים שיקיימו את התחייבויותיהם ו-31% השיבו כי עדיין לא התגבשה הדעה שלהם בנושא.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נתניהו לך לכלא
    מני אוריון 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחררו אותנו מהאפס הזה
    סגור
  • 5.
    60 מנדטים, ועדיין תלוי בחרדים. זה לא ניצחון.
    יואל 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אלו דמדומים. ביבי סוס מת פוליטית, הוא כבר לא יגיע ל40 מנדטים, לא יקים ממשלת ימין רחבה, לא יהיה ראש ממשלה (בשום ממשלה) וכבר לא יהיה מה שהוא רוצה להיות. המלך מת מאד, ממש ממש. יחי המלך החדש! ולעניין רצון העם- כשהעם רצה יצא והפגין באלפים מדי שבוע. נראה שלמאוכזבים של היום העניין לא דחוף ממש. משמע- זו ממשלה שמקבלת את אישור העם. וכממשלת אחדות- אם הימיןמאומר שהממשלה שמאלנית מדי, והשמאל רומר שהממשלה ימנית מדי- כנראה שהיא מאוזנת ועובדת. עובדה שהם נשארים.
    סגור
  • 4.
    האנס בבעיה !!! (ל"ת)
    אסף 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אין בחירות ,שהביביסטים יתענגו על פייק סקרים. (ל"ת)
    ימני ולא ביביסט עלוב 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    למה זה חדשות?
    פרופורציות 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אגב, גם בנט לא עובר את אחוז החסימה. לא רק סער.
    סגור
  • 1.
    למה אתם מאמינים יותר, לסקרים של פילבר או לעדות שלו?
    מוטי גדות 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האמת? שיחק אותה. לא קרס תחת הלחץ ובהחלט סיפק את העדות המרשיעה אודות פגישת ההנחיה, שהיא בלב התיק הפלילי. כל הכבוד, פילבר.
    סגור