מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: חנן בן ארי מנצח את סאבלימינל

הזמר הדתי הצליח לנצח את הראפר הוותיק ולעקוף אותו ואת שמעון בוסקילה ברשימת השירים החדשים המושמעים ביותר; נועה קירל במקום הראשון; ומה קורה לאדל?
יאיר מור | 
חנן בן ארי (צילום ניר סטולו)
שיתוף הפעולה החדש של נועה קירל ואיתי גלו, "פעמון", מצליח לכבוש בשבוע השני שלו באוויר העולם את צמרות המצעדים – הווירטואליים והממשיים. השיר הגיע למקום הראשון לא רק במספר ההאזנות השבועיות ביוטיוב, אלא גם במספר ההשמעות השבועיות בתחנות הרדיו בישראל, והדיח את "לא כוחות" של אליעד נחום למקום השני.
שיר נוסף שהמריא בשבוע השני שלו ברדיו הוא "שומר עליך" של סאבלימינל ואושר כהן – אך הוא עלה מהמקום ה-12 לרביעי, בעוד את המקום השלישי תפס שיר שזה השבוע הראשון שלו בטבלה: "בסוף זה הלחן" של חנן בן ארי; שיר נוסף שהתברג בחמישייה על השבוע הראשון שלו ברדיו הוא "עד שהדרך תגמר" של שמעון בוסקילה.
בשלישייה המובילה ברשימת האמנים המושמעים ביותר לא היה השבוע שינוי: אייל גולן במקום הראשון ללא עוררין, עומר אדם במקום השני בהפרש לא קטן אף הוא, ושרית חדד במקום השלישי. שלומי שבת חוזר לחמישייה במקום הרביעי מהמקום השישי בשבוע שעבר; ובמקום החמישי דודו אהרון, שעולה מהמקום השמיני לפני השבוע.
 
רשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר השתנתה השבוע באופן דרמטי: רק במקום הראשון נשארה גייל עם "ABCDEFU"; במקום השני נמצאת אדל, אך לא עם "Oh My God" שהיה שם בשבוע שעבר וצנח השבוע למקום ה-18 בלבד, אלא עם "Can I Get It", שמזנק מהמקום ה-12; "Big Energy" של הראפרית לאטו מזנק מהמקום השביעי לשלישי; "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר, שלא הופיע ברשימה כלל בשבוע שעבר, עושה קאמבק מפתיע במקום הרביעי; ו"Love Tonight" של צמד המוזיקה האלקטרונית האוסטרלי שאוס מ-2017 במקום החמישי.
הביטלס חוזרים למקום הראשון ברשימת האמנים הלועזיים המושמעים ביותר; אדל עולה מהמקום החמישי לשני; אד שירן בעלייה קלה מהמקום הרביעי לשלישי; קולדפליי חוזרים מהמקום השביעי לחמישייה ומתברגים במקום הרביעי; ודואה ליפה יורדת מהמקום השלישי לחמישי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה