מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: המאמץ המיוחד של בנימין נתניהו

דירוג חברי הכנסת לשבוע הסוער ביותר במשכן מאז הבחירות לפני שנה, עם תנועת נוכחות ברורה מכיוון האופוזיציה, ושמירה מרשימה על רצף נוכחות מצידו של הח"כ הוותיק במשכן
מערכת ice |  1
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash, pixabay)
דירוג חברי הכנסת לשבוע שעבר מציג תמונה דומה לשבוע שעבר, עם נוכחות שניה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, ורוב אופוזיציוני מוחלט של 8/10. שיאן הכנסת לשבוע האחרון נשאר אורי מקלב, ומי שעוד שומר על מקומו הגבוה בשבועות האחרונים הוא הסגן שלו בדירוג, שמחה רוטמן, כך לפי הנתונים של אתר זמן כנסת.
מקלב ממשיך לככב בראש הטבלה עם 55:20 שעות שבילה במשכן בשבוע החולף. הפעם הוא פותח פער של יותר מעשר שעות על שאר הרשימה, כשבמקום השני, שמחה רוטמן רושם 45:11 שעות נוכחות בשבוע שעבר.
סיעת ש"ס רושמת נציגות מכובדת במקום השישי עם מיכאל מלכיאלי שנכח בשבוע שעבר במשך 42:34 שעות במשכן הכנסת. יהדות התורה רושמת שיאן רביעי לאופוזיציה עם ח"כ ישראל אייכלר שמסכם את השבוע האחרון עם 39:03 שעות במשכן.
הנציגות הראשונה של האופוזיציה נרשמת לטובת סיעת ישראל ביתנו עם ח"כ אלכס קושניר שרשם בשבוע החולף 28:56 שעות נוכחות במשכן הכנסת. האופוזיציה שוב חוזרת לשלוט במקום השישי עם נציגות נדירה יחסית של אביגדור מעוז מסיעת הציונות הדתית עם 28:23 שעות לשבוע האחרון.
בנימין נתניהו מפתיע בפעם השניה ורושם נוכחות שניה ברצף, ושניה בכלל למדור זה. נתניהו מתמקם שביעי בטבלה אחרי שבילה השבוע לאורך 25:07 שעות במשכן הכנסת. האופוזיציה הממשיכה גם כאן לשמור על רצף נוכחים עם כניסתו של ח"כ יצחק פינדרוס מסיעת יהדות התורה לדירוג השבועי, אחרי שרשם 22:00 שעות במשכן.
 
יש עתיד מכניסה את הנוכחות השנייה לקואליציה בטבלה, שמהווה גם את הנוכחות הנשית היחידה בה לשבוע שעבר, עם 21:11 שעות שרשמה ח"כ נירה שפק. האופוזיציה סוגרת את הרשימה עם ח"כ מאיר פרוש מסיעת יהדות התורה שרשם השבוע 20:40 שעות במשכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין ספק "עובדים קשה" (ל"ת)
    מרב 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור