מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אייל גולן צונח, מי הצמד שהפתיע בגדול?

השיר החדש של אייל גולן לא הצליח להחזיק מעמד ברשימת השירים הפופולאריים בקרב משתמשי יוטיוב בישראל – אבל גולן עצמו עדיין מוביל את רשימת האמנים הפופולאריים בהפרש עצום. ואיזה זמר לא מפסיק לרשום הישגים?
יאיר מור |  2
אייל גולן (צילום unsplash, אלוני מור)
"פעמון" של נועה קירל ואיתי גלו הוא, שוב, השיר המואזן ביותר ביוטיוב בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, כך לפי הנתונים שמפרסמת גוגל. לא רק שהוא שמר על מקומו, אלא שמספר הצפיות השבועי שלו אף עלה ביותר מ-3% בשבוע הרביעי שלו באוויר וחצה את רף ה-800,000 – אך יש צמד אחר שהצליח להפתיע השבוע אפילו יותר.
למקום השני חוזרת אנה זק עם "לך לישון", שרשם עלייה של 6.5% במספר הצפיות השבועי, ועקף פעם נוספת את "חסר/ה לי ברמות" של בנאל בן ציון ושירז אברהם, שירדו למקום השלישי; ההפתעה של השבוע נמצאת במקום הרביעי, בדמות מור רביעי ואבי אבורומי בשיר "חצי שלי", שרשם בשבוע הרביעי שלו בטבלה זינוק של כמעט 14% במספר ההאזנות; ובמקום החמישי דורכים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם "דובשנייה"; מי שרושם צניחה חדה הוא אייל גולן, ששירו החדש "בזמן האחרון" יורד חמישה מקומות, מהרביעי לפני שבוע לתשיעי בלבד השבוע בעקבות מספר האזנות נמוך בכמעט 30% מאשר בשבוע שעבר.
 
ברשימת האמנים המובילים אין שינוי בדירוג החמישייה המובילה, אך מעניין לבחון את ההפרשים: אייל גולן מאבד רק כאחוז ממספר ההאזנות השבועי ועדיין קרוב למדי לרף ה-10 מיליון האזנות שבועיות – מספר כמעט בלתי נתפס, במדינה שמספר התושבים הכולל בה נמוך מזה; עומר אדם מצמצם את ההפרש בכמעט מיליון צפיות שבועיות בזכות זינוק של 15.5%; עדן חסון גם הוא מזנק פעם נוספת, ביותר מ-13%, ומספר הצפיות השבועי שלו עובר את רף ה-4 מיליון והופך אותו לזמר היחיד בשנה האחרונה מלבד גולן ואדם שחצה את הרף הזה; עדן בן זקן רושמת עלייה קלה של כשניים וחצי אחוזים; ונועה קירל שומרת על המקום החמישי עם עלייה של כ-4%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו
    מישהו 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היידה אייל המלך הבלתי מעורער
    סגור
  • 1.
    אין בו כלום
    אילנית 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם זמר ,סתם שירים -פשוט עם טיפש .לא קול מיוחד ולא שירים יפים -עם טיפש הישראלים
    סגור