מדדים ומחקרים

סיכום המסחר בבורסה: זו המניה שזינקה ביותר מ-8%

נאייקס רשמה יום מוצלח בבורסה עם זינוק של 8.01%, כאשר גם לראדא היה יום מוצלח. אופקו עם הירידה הגדולה של היום
עליות חדות בבורסה (צילום pixabay,פלאש 90)
המסחר בבורסה לניירות ערך הסתיים היום (שלישי) בעליות שערים חדות, כאשר מדד תל אביב 35 עלה ב-0.22% ל-2,051.48 אגורות, מדד ת"א 125 רשם עלייה משמעותית של 0.56% ל-2,141.47 אג'.
את פסגת המניות העולות של היום כבשה נאייקס, שטיפסה ב-8.01% לשער של 603.9 אג', ראדא עלתה ב-7.37% ל-5,217 אג', מלם תים רשמה עלייה של 7.15% בדרך ל-9,780 אג', רבוע נדל"ן רביעית עם זינוק של 6.96% ל-29,500 וסוגרת את החמישייה בזן שעלתה ב-6.03% ל-144.2 אג'.
בראש טבלת המניות היורדות ניצבת אופקו הלת שאיבדה 4.86% בדרך ל-1,037 אג', לייבפרסון ירדה ב-3.03% ל-7,901 אג', גילת עם ירידה ב-2.34% ל-2,592 אג', רביעית בדירוג נופר אנרג'י לה ירדו 2.32% בדרך ל-8,631 אג' וסוגרת את החמישייה מספנות ישראל שירדה ב-2.13% ל-11,460 אג'.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה