מדדים ומחקרים

עקף את כולם: זה המנכ"ל עם השכר הגבוה בעולם

לא כולם מכירים את ג'ף גרין, אבל מי שמשמש מנכ"ל 'The Trade Desk' הכניס בשנה שעברה לא פחות מ-830 מיליון דולר לכיסו, הרבה יותר מכל מנכ"ל אחר, אבל יכול להיות שזה לא הכל
מערכת ice | 
דולר עליה מניות כסף (צילום freepik, pexels)
בעולם העסקים, אולי לא תמיד תוכלן לנחש מי מרוויח הכי הרבה כסף אם לשפוט לפי אלו שמקבלים הכי הרבה כותרות. הנה לדוגמא ג'ף גרין, מנכ"ל חברת The Trade Desk. הוא לא בדיוק שם שכולם מכירים, אך מדובר במנכ"ל בעל השכר הגבוה ביותר בעולם בשנה שעברה, עם חבילת שכר מדהימה בסך 830 מיליון דולר.
רוב חבילת השכר הזו היא בצורה של אופציות למניות שיבושלו בשמונה "קבוצות" קבועות מראש בהתאם לביצועי המניות העתידיים של החברה. אם שווי החברה בבורסה יעלה משמעותית בעשור הקרוב, המניות עשויות להפוך לשווי של מיליארדים. דובר החברה אמר את זה על הנתון.
 
"אלו אופציות מבוססות ביצועים, אשר מובנות ביעדי מחיר שאפתניים... שמענו מהמשקיעים הגדולים שלנו שהם תומכים מאוד במענק זה, שכן הם עשויים להפיק תועלת משמעותית אם עמידה בספי המחירים הללו".
גרין כבר יכול היה לממש את קבוצת האופציות הראשונה שלו, על פי הדיווחים 2.4 מיליון מניות, אבל הוא כנראה לא עשה זאת. הוא הוציא דיווח של 14.1 מיליון דולר למימוש אופציות בשווי של כמעט 53 מיליון דולר, אך אלו היו אופציות ישנות יותר שלא נכללו בחבילת השכר האחרונה. אם כל שבעת מדדי שוק המניות של החבילה יעמדו על ידי החברה, גרין עשוי בסופו של דבר להרוויח בין 1.8 מיליארד דולר ל-5.2 מיליארד דולר של מניות חדשות.
בעוד שעיקר שכרו של גרין הוא באופציות למניות, הוא עדיין מקבל משכורת מטרייד דסק. עבור 2021, הסכום הגיע ל-965,000 דולר, בתוספת מענק שיקול דעת של מיליון דולר, "תשלום תמריץ שנתי" של 2.7 מיליון דולר במזומן ו-1.9 מיליון דולר במסים ששולמו על ידי החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה