מדדים ומחקרים

סיכום המסחר בבורסה: חברת הטכנולוגיה הצבאית צונחת בכמעט 10%

מניית ראדא רשמה היום נפילה בשיעור של כ-9.3%, וגם טרמינל איקס מקבוצת פוקס של הראל ויזל ירדה בחדות; חברות התוכנה מג'יק ונייס רשמו עליות יפות; המדדים ירדו ביותר מאחוז
בורסה (צילום vecteezy)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב נסגרה גם היום בירידות שערים חדות, כאשר רוב המדדים המרכזיים איבדו מערכם יותר מאחוז שלם. ת"א 35 רשם ירידה בשיעור של 1.11% לרמה של 1,874.25 נק', ות"א 125 רשם ירידה בשיעור חד אף יותר של 1.24% לרמה של 1,941.57 נק'.
אלקטרה נדל"ן היא החברה שרשמה את העלייה המשמעותית ביותר ביום הזה, עם שינוי חיובי בשיעור של 5.22% למחיר של 5,458 אג'; הדו"ח הרבעוני של ענקית התוכנה מג'יק, שכלל זינוקים של 29.3% בהכנסות, 24.5% ברווח הגולמי, 30.6% ברווח התפעולי ו-27.5% ברווח הנקי, שלח את המניה שלה לעלייה בשיעור של 4.62% למחיר של 5,686 אג'; חברת הכבישים החשמליים שבראשה עומד הנשיא לשעבר רובי ריבלין, אלקטריאון, רשמה עלייה בשיעור של 4.02% למחיר של 7,250 אג'; חברת התמציות לתחומי המזון והקוסמטיקה תורפז עלתה בשיעור של 3.99% למחיר של 1,980 אג'; וחברת התוכנה נייס, שהציגה היום דו"ח שכלל עלייה של 15.9% בהכנסות, 8.9% ברווח התפעולי ו-11% ברווח הנקי, עלתה בשיעור של 3.43% למחיר של 66,020 אג'.
היורדת הגדולה של היום היא חברת הטכנולוגיה הצבאית ראדא, שצנחה בשיעור של 9.28% למחיר של 3,687 אג'; טרמינל איקס מקבוצת פוקס של הראל ויזל רשמה ירידה חדה בשיעור של 6.83% למחיר של 695.5 אג'; פתאל החזקות ירדה בשיעור של 6.43% למחיר של 41,600 אג'; חברת הביורפואה בונוס ביוגרופ רשמה ירידה בשיעור של 6.4% למחיר של 42.4 אג'; וענקית ההשקעות קנון, בעלת חברת הספנות צים וחברת האנרגיה או.פי.סי, ירדה בשיעור של 5.78% למחיר של 17,610 אג'.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח שהמניה של טרמינל תמשיך לרדת
    עובדת 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניהול כושל . הביאו איזה טייס/נווט מחיל האוויר עם ניסיון של מקום עבודה אחד קודם בשוק שונה לחלוטין והפך למנכ״ל של החברה. חוץ מזה מתייחסים לעובדים שם כמו ….
    סגור
  • 1.
    בעיה
    אמיר 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפגשתי עם סמנכלית משאבי האנוש של ראדא רונית בר וחשבתי שאויי לחברה שאחת כמוה משמשת בתפקיד כזה בכיר . כוחנית לא אינטיליגנטית ומניפולטיבית. אם אלו פניה של החברה היא לא ראויה להצליח
    סגור