מדדים ומחקרים

זליכה, מירי רגב ורותם סלע: שכר המורים בוער ברשת

פוליטקאים, מורים ורותם סלע: הוויכוח על שכר המורים חצה מגזרים וחרך את הרשת, אספנו לכם את כמה מהפוסטים המדוברים ביותר
מערכת ice |  1
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)

אחרי שבשבועיים הקודמים הרשת חגגה את הזוגיות של עומר אדם, ורבים התרגשו מההופעה של מארון 5, נראה כי השבוע המציאות הכלכלית והיומיומית החזירה את הגולשים לקרקע.
 

הנושא המדובר ביותר השבוע היה "שכר המורים", זאת כמובן בעקבות האיומים של הסתדרות המורים בשביתה, על רקע המשא ומתן שמתקיים בימים אלא מול משרד האוצר. סך הכול מציגים נתוני חברת "סקופר": 11,062 דיונים בנושא, הכוללים יותר מ-25 אלף שיחות ומעל 175 אלף לייקים. אספנו לכם כמה מהפוסטים הבולטים.

בישראל בידור, ובצינור נתנו את הבמה לדוגמנית רותם סלע, שהביעה את תמיכתה בעובדי ההוראה, וסיפרה על אמה שהייתה מורה 30 שנה.
 

בסטטוסים מצייצים נתנו את הביטוי למורים עצמם, הפוסט של רוני מחנכת כיתה א', זכה לאלפי שיתופים ותגובות לאחר שסיפרה ביושר: "כל מה שאני מבקשת זה הערכה ראויה. בתנאים, בכסף, בכבוד שמגיע לי ולציבור שלם של מורות שנותנות את הלב והנשמה ודורכים עליהן פעם אחר פעם. אני בעלת תואר ראשון בחינוך, ועובדת משרה מלאה, ואני לא מגיעה ל-7,000 ש"ח בחודש".


 


פוסט נוסף שרץ ברשת, הגיע מכיוון ח"כ רם שפע שעקץ את מירי רגב, שאמרה שאין "כאבי בטן" בנוגע לרפורומות של הקואליציה שנופלות, וצייץ: "מירי רגב איך את עם מורים? תתכונני לעוד כאב בטן כי בקרוב נעלה להם סוף סוף את השכר".
 


גם פרופ' ירון זליכה התייצב להגנת המורים, ולא פספס הזדמנות לבקר את הממשלה ולהבטיח: "אם אהיה שר האוצר אדאג לחלוקה צודקת של משאבי המדינה על מנת שמערכת החינוך לא תקרוס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניינת
    כוכבה 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב׳ רותם סלע אחת שמלקקת דבש 24 שעות ביממה לא מעניינת רדודה מעיזה לדבר על מערכת החינוך מה את עודה למען החברה חוץ מלככב כל הזמן בטלוויזיה כלוםםםםם!!!
    סגור