מדדים ומחקרים

עומר אדם מודח מהצמרת, מי עקף אותו? | דירוג יוטיוב

עדן חסון הצליח לעקוף את עומר אדם ואושר כהן הצליח לעקוף את עדן בן זקן – אבל אף אחד עדיין לא מצליח להתקרב לשיר מחו"ל שנמצא במקום הראשון בטבלה
יאיר מור | 
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
ברכות לעדן חסון, שהפך בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון לזמר הפופולארי בישראל, לפחות בקרב משתמשי אתר הווידאו הגדול בעולם, יוטיוב. חסון עקף את עומר אדם בהפרש של מעט יותר מ-150,000 צפיות שבועיות בזכות זינוק של כמעט 20% בנתון הזה, וכעת הוא שני רק לאיל גולן, שנמצא במקום הראשון באופן קבוע (מלבד חריגות נדירות מאוד) בהפרש עצום של כמעט 2 מיליון צפיות שבועיות.
גם בתחתית החמישייה אירע מהפך לא קטן, כאשר אושר כהן זינק ב-11% במספר הצפיות השבועי ועשה הצרחת מקומות עם עדן בן זקן, שירדה ב-6.5% במספר ההאזנות השבועי. כעת כהן נמצא במקום הרביעי ובן זקן במקום החמישי.
 
את רשימת השירים הנצפים בישראל ממשיכים להוביל אליסה הלבנונית וסַעְד לַמְגַ'רֵּד המרוקאי עם "מִן עוַואלי דקיקאתן" ("מהרגע הראשון"), למרות ירידה של 13.7% במספר הצפיות השבועי. עם זאת, ההפרש בינו לבין המקום השני הצטמצם מאוד – כאשר במקום השני מתמקם השבוע שיר חדש של אנה זק, "מי זאת", עם נתון שלא ראינו מאז לפני פסח – יותר מ-800,000 צפיות; זק דוחקת למקום השלישי את "דובשנייה", הלהיט המשותף של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז, שנותר עם מספר צפיות דומה לשבוע שעבר ונתון של מעט יותר מ-750,000; "אהובי לב אדום" לש אושר כהן מפתיע עם זינוק של 40% במספר הצפיות השבועי בשבוע הרביעי שלו בטבלה וקפיצה מהמקום ה-11 כל הדרך לרביעי; מי שיורד למקום החמישי הם אגם בוחבוט ושחר סאול עם "באתי להציל אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה