מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עדן בן זקן שברה שיא

אחת הזמרות הפופולאריות בישראל הצליחה לשבור את תקרת הזכוכית הקודמת שלה, לאחר שהצליחה לפצח את הסוד לצבירת מספר האזנות יוצא דופן
יאיר מור |  1
עדן בן זקן בקמפיין TOGO (צילום ערן לוי)
ברכות לעדן בן זקן, שאחרי חודשים ארוכים בין המקום השלישי לחמישי, הצליחה בשבוע האחרון לשבור את השיא של עצמה ולעלות שלושה מקומות ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי יוטיוב בישראל, מהחמישי בשבוע שהסתיים בסוף החודש הקודם לשני בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון. בן זקן רשמה זינוק אדיר של 72% במספר ההאזנות השבועי, והגיעה לכ-3.7 מיליון כאלו.
במקום הראשון נמצא, כמובן, איל גולן, בהפרש עצום של כ-2.2 מיליון מעל בן זקן, לאחר שגם הוא עלה ב-6.7% בהאזנות השבועיות; עדן חסון ועומר אדם ירדו כל אחד בכ-5% במספר ההאזנות השבועיות וירדו למקומות 3 ו-4, בהתאמה; ואושר כהן אמנם עלה בחצי אחוז במספר ההאזנות, אך גם הוא ירד שלב אחד למקום החמישי, בעקבות הזינוק של עדן בן זקן.
 
הסיבה לזינוק של בן זקן היא הנוסחה הסודית המנצחת להזנקת מספק הצפיות של כל אמן: דואט עם אמן פופולארי אחר. במקרה של בן זקן מדובר בזה שנמצא לפניה ברשימה – איל גולן. השיר החדש של השניים, "אלף כוכבים", התברג בשבוע הראשון שלו ביוטיוב במקום החמישי ברשימת השירים הנצפים ביותר, עם יותר מ-600,000 צפיות.
בצמרת הטבלה הזו אירע מהפך כאשר "מי זאת" של אנה זק ו"דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עלו כל אחד מקום אחד, והדיחו את "מִן עוואלי דקיקאתן" של סַעְד לַמְגַ'רֵּד המרוקאי ואֶליסה הלבנונית למקום השלישי; ובמקום הרביעי דורך "אהובי לב אדום" של אושר כהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן חסון המלך
    רחמים שירי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדן בן זקן זינקה בגלל שהיא הוציאה אלבום, לא בגלל בדואט, בדואט בכלל עלה לערוץ של אייל גולן, הוא קיבל את הצפיות
    סגור