מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם הטיסה האבודה תרסק את "דברים מוזרים"?

"מניפסט" ממשיכה להשתלט על העולם כפי שהשתלטה בתחילת השנה על ישראל, בעוד בישראל הסדרה המקורית "מלכת היופי של ירושלים" של יס מככבת בענק
יאיר מור | 
דברים מוזרים (צילום יוטיוב/ דברים מוזרים)
"דברים מוזרים" עשתה את שלה, "דברים מוזרים" יכולה ללכת – או ליתר דיוק, לפנות את מקומה לסדרה ביזארית אחרת שלא ברור למה אנשים ממשיכים לצפות בה. הסדרה הזו היא, כמובן, "מניפסט", ששודרה על ידי רשת NBC מ-2019 עד 2021, אז בוטלה בשל צדק קוסמי כישלון ברייטינג – אך נרכשה על ידי נטפליקס זמן קצר לאחר מכן, כשגילתה שקהל המעריצים של הסדרה אמנם לא מאוד גדול, אך קולני ונלהב מספיק לצרף לשורותיה כמה מיליוני מנויים ברחבי העולם.
אז לאחר שבישראל היא כיכבה בתחילת השנה, בחודש שעבר היא עלתה באמריקה הלטינית ומדינות נוספות, וכעת מאיימת להיות הלהיט החדש בשירות הסטרימינג הגדול בעולם, כאשר העונה הראשונה שלה נצמדת לעונה 4 של "דברים מוזרים" במלחמה על המקום החמישי ברשימה (בעוד בישראל "דברים מוזרים 4" יורדת השבוע למקום השישי), והעונה השנייה נמצאת במסגרת "אפרט הקץ'-אפ" במקום העשירי (וגם העונה השלישית, אגב, הגיעה השבוע בעזרת אותו אפקט למקום ה-13). יתר העונות של "דברים מוזרים" כבר לא נמצאות בצמרת.
הלהיט העולמי התורן היא סדרת הפנטזיה החדשה "סנדמן", שמתמקמת במקום הראשון בעולם והשלישי בישראל בשבוע הראשון שלה בשירות; במקום השני בעולם והעשירי בישראל "הפרקליטה ווּ" הקוריאנית; המיני-סדרה "נשימה עמוקה" במקום השלישי בעולם והשני בישראל; עונה 4 של "וירג'ין ריבר" במקום הרביעי גם פה וגם בעולם; ובמקום החמישי בישראל "פרוד" בכיכובו של ניל פטריק האריס, שבעולם מסתפקת במקום התשיעי.
במקום השביעי, גם בעולם וגם בישראל, נמצאת "האני האחרת"; ובמקום השמיני בעולם עונה 2 של "תשוקת הנצים", מעין טלנובלה בת 20, כאשר במקביל אליו בישראל נמצאת הסדרה "אלבה".
 
סדרה שניתן למצוא רק בטבלה הישראלית היא "מלכת היופי של ירושלים", שלאחר ששודרה ביס לפני מספר חודשים הגיעה לאחרונה לנטפליקס, והשבוע שני חלקי העונה הראשונה שלה מתברגים בעשירייה – החלק השני החדש במקום הראשון, והחלק הראשון במקום התשיעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה