מדדים ומחקרים

לאן נעלמו כל הילדים בישראל? דירוג נטפליקס

נטפליקס העתה בחודשים האחרונים סרטים רבים לילדים שיצאו לחופשות – אך נראה שבשבוע האחרון הילדים לא צפו באף אחד מהם. איפה הם היו?
יאיר מור | 
ילדים (צילום freepik)
המגמה שעליה דיווחנו בשבוע שעבר צברה השבוע תאוצה, כאשר עונת החופשות גרמה בבירור לכך שפחות ישראלים נמצאים בבית וצופים בנטפליקס עם הילדים (או, ליתר דיוק, בלי ההורים). לראיה, אחרי כחודשיים של סרטים מצוירים בצמרת רשימת הנצפים בישראל, השבוע בקושי סרט אחד מהז'אנר הצליח להתברג בה – הלהיט "המפלצת מהים", שבדירוג העולמי נמצא במקום השמיני. כל שאר הסרטים ברשימה מיועדים לבני 16 ומעלה או שהם קומדיות רומנטיות שמיועדות בעיקר לצפייה זוגית ופחות משפחתית.
את שני המקומות הראשונים בעולם ובישראל תופסים – בסדר שונה – קומדיית הערפדים "משמרת יום" בכיכובו של ג'יימי פוקס והדרמה הרומנטית "לבבות הארגמן"; במקום השלישי בעולם והרביעי בישראל סרט הפעולה הקוריאני "קרטר"; במקום הרביעי בעולם "אנצ'רטד" בכיכובם של טום הולנד ומארק וולברג, שאינו זמין לצפייה מישראל; ובמקום החמישי, גם בעולם וגם בישראל, "האיש האפור".
 
את החמישייה השנייה בעולם פותחת הדרמה הרומנטית "בקרוב אצלכם", שבישראל מתברגת במקום השלישי; במקום השביעי "אהובות" ההודי; במקום התשיעי סרט הפעולה "1917"; ובמקום העשירי "הטיסה מ-2016 בכיכובו של דנזל וושינגטון. בישראל החמישייה הזו שונה למדי, כאשר "זיכרונותיה של גיישה" במקום השישי; "המתמחה" במקום השביעי; המותחן הספרדי "שם קוד: קיסר" בשמיני (בעולם הוא נמצא במקום ה-11); והסרט התיעודי "שוד המאה: הסיפור האמתי" על השוד הזכור ביותר בתולדות ארגנטינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה