מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: מתמודד הכוכב הבא או בניה ברבי?

פתחתם רדיו השבוע והרגשתם שכל פעם משמיעים את אותו שיר? אלו השירים והאמנים שהשמיעו השבוע בלי סוף
מערכת ice | 
בניה ברבי (צילום מתוך האינסטגרם)
כולנו שמענו את השיר הזה כבר כמה וכמה פעמים, וזה כבר לא מפתיע אותנו לשמוע את אליאב זוהר, מתמודד הכוכב הבא, בתחנות הרדיו. כעת זה מקבל מעמד של הישג רשמי, כשהשיר שלו "מיכל", הגיע למקום הרביעי בשירים הכי מושמעים השבוע ברדיו.
במקום הראשון בשירים הישראליים נועה קירל עם "פנתרה", אחריה ישי ריבו עם "תכף יפתח" הקליט והקצבי, את המקום השלישי תופס בניה ברבי עם הבלדה השקטה "קרן שמש" מתוך האלבום החדש הנושא את אותו השם. במקום הרביעי כאמור אליאב זוהר עם "מיכל", וסוגר את החמישייה הוא "אוחתי" המרגש של שמעון בוסקילה.
שניים מהאמנים לעיל נכנסו גם לרשימת האמנים הישראלים המושמעים ביותר - נועה קירל במקום הרביעי השבוע, וישי ריבו במקום החמישי. לפניהם מנצחים את השבוע שרית חדד, אייל גולן ועדן בן זקן, במקומות הראשון, השני והשלישי, בהתאמה.
 
בזירה הבינלאומית, השיר הלועזי שהשמיעו הכי הרבה השבוע בישראל הוא HOLD ME CLOSER של אלטון ג'ון יחד עם בריטני ספירס, אחריה BAD HABIT (EXPLICIT) של Steve Lacy, במקום השלישי STAY WITH ME, אחריו SNAP, וסוגר את החמישייה הוא הארי סטיילס עם AS IT WAS. ואי אפשר שלא להזכיר את הלהיט של ביונסה, break my soul, שהגיע למקום השישי.
ברשימת האמנים הבינלאומיים אלטון ג'ון כובש את המקום ראשון בשילוב הלהיט החדש והשירים הישנים והאהובים, במקום השני הם להקת הביטלס, אחריו זה המפיק קלווין האריס, במקום הרביעי בריטני ספירס, וסוגרת את החמישייה - דואה ליפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה