מדדים ומחקרים

האח הגדול שובר שיאים: המספרים מאחורי פצצת הרייטינג

מתוך 57 פרקים של האח הגדול, תכנית הדגל של רשת 13 רושמת נתון מטורף של 79% הצלחה בקרבות הפריים טיים מול המתחרות מקשת 12, עלייה בקרב קהל הצופים המבוגר, האשטג בטיקטוק עם 2.5 מיליארד צפיות, ומהו הסרטון הכי נצפה בטיקטוק?
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום יחצ רשת 13)
רשת 13 הלכה על כל הקופה הקיץ, והעונה ה-12 של "האח הגדול" סיפקה כמעט את כל הסחורה אל מול המתחרה קשת 12, וקרבות הרייטינג מעולם לא היו חמים יותר.
ההצלחה של העונה מרובת הדרמות, באה לידי ביטוי לא רק בהתפוצצות על מסכי הטלוויזיה וניצחונות ברייטינג, אלא גם בקהל הצופים ועליות בקהלי יעד שאליהם התוכנית לא הגיעה בעבר, ובעיקר כמובן ברשתות החברתיות ועליות בכל המדדים.
 
האח הגדול VS תוכניות קשת 12
רגע לפני הגמר הגדול שיחל במוצ"ש הקרוב, בסיכום העונה יכולים ברשת 13 להיות מרוצים מהנתונים שהוצגו. מאז עליית עונת האח הגדול בשבוע השני של יוני, שודרו 57 פרקים, כאשר מתוכם האח הגדול הוביל את ערב השידורים 45 פעמים מתוך 57 הפרקים ששודרו. מדובר בנתון מטורף של 79% הצלחה.
מול מאסטר שף, רשמה האח הגדול 17 הובלות ו-77% הצלחה, מול פצצת הרייטינג "הכוכב הבא" התעלתה תכנית הריאליטי וכבשה את המסך עם 90% ההצלחה. מי שהקשתה יותר על האח הגדול היא "חתונה ממבט ראשון" עליה הייתה הובלה ב-10 ערבי שידור וסך הכול 63% הצלחה, ויתר התוכניות של קשת 12 לא עמדו בפרץ מול האח הגדול שרשמה מולן 100% הצלחה.
 
ישיבת התקציב מתפוצצת. האח הגדול מן הארכיון
נתון מפתיע הוא שדווקא בעונה הנוכחית, בהשוואה למול שלוש העונות האחרונות ששודרו ברשת, ישנה עלייה בקרב כלל הקהלים. גם בקרב קהל צעיר של גילאי 4-11, וגם בקרב גילאי 45-54, ואפילו מול בני ה-75+. בהשוואה למול העונה האחרונה ששודרה - ישנה עלייה בכל הקהלים. 
בפילוח פנימי: העלייה המשמעותית ביותר הקהלים למול העונה הקודמת היא בקרב קהל ה-75+, כאשר בעונה הקודמת הם היוו כ-10.5% מכלל הצופים ובעונה הנוכחית כבר היוו 14.5%. העלייה המשמעותית ביותר בקהלים למול העונה שלפני היא גם בקרב קהלי 75+ (7.9 ב-2021, 14.5 בעונה הנוכחית).

 שישיית האח הגדול. צילום: מיכה לובטון
האשטג האח הגדול והאח הגדול 2022 עם כ-2.5 מיליארד צפיות
ואם ראיתם את האח הגדול בכל מקום ברשתות החברתיות, לא טעיתם. באינסטגרם רשמו באח הגדול 375  אלף עוקבים - עלייה של 62 אלף עוקבים בעונה, וממוצע 2.3 מיליון ריצ' (חשיפות) לחודש.
בעמוד הטיקטוק של האח הגדול נרשמו: 122 אלף עוקבים, 5.7 מיליון לייקים, כ-80 מיליון מתחילת העונה, והאשטג האח הגדול והאח הגדול 2022 עם כ-2.5 מיליארד צפיות.
ומה היה בפייסבוק? 285 אלף עוקבים - עלייה של 10.6 אלף עוקבים בעונה, וממוצע של 4.6 מיליון ריצ' (חשיפות) לחודש.
 
הפוסטים הכי ויראליים מכל העונה:
אינסטגרם
1 מיליון - ריאיון עם אופק במלון
903 אלף - ראיון מודח דיאן
884 אלף -  ראיון מודח אליאב
853  אלף  - הצצה מאסיפת דיירים בבית ("פיפי חרטטנית")
 682 אלף - "תצאי לי מהאס".
 
ויכוח בין שחף לנתנאל. האח הגדול מן הארכיון
טיקטוק
1.9 מיליון צפיות – דיאן "מה קשור"?
1.8 מיליון צפיות -ביצ' וואנה רייד – אילנה ודיאנה בסינגל הבכורה
1.7  מיליון צפיות "לא אני לא אשב חיים שלי" – העימות בין קאזם לדנה
1.3  מיליון צפיות - בר ונתנאל – "אני אעביר פה את הזמן איך שבא לי"
1.1 מיליון צפיות - בר ונתנאל – "מה אתם רוצים בקיצור?"
פייסבוק
1.1  מיליון צפיות – קאזם פוגש את החברים אחרי ההדחה
1.1 מיליון צפיות – שרון בניפוסי פוגש את המשפחה
990  אלף צפיות - דיאן פוגשת את המשפחה שלה רגע אחרי ההדחה
938  אלף צפיות – דינה פוגשת את משפחתה אחרי ההדחה
922 אלף צפיות – ריאיון הדחה של דינה
902  אלף צפיות – מרגי בריאיון לפני הכניסה לבית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה