מדדים ומחקרים

אוהבים M&M? זה החידוש הצבעוני של מותג השוקולד האהוב

לראשונה מזה עשור M&M, מותג השוקולדים מבית משפחת מרס, הוסיף דמות בוטנים נשית לסוכריות האגדיות -  ספוקס קנדי (spokescandy)
מערכת ice | 
אמ אנד אמ (צילום אמ אנד אמ)
לראשונה מזה עשור M&M'S, מותג השוקולדים האהוב מבית משפחת מרס, מרחיב את הצוות האייקוני שלו עם הצגת דמות חדשה בצבע סגול – ספוקס קנדי (spokescandy), כשהמותג ממשיך להשתמש בפלטפורמה הגלובלית שלו במטרה להוות השראה, לחזק את תחושת השייכות ולחגוג את כוחו של ה"כייף". 
לראשונה, ישנה דמות M&M's בוטנים נשית, המבטאת את עצמה בצורה אותנטית ושלמה. לצד המודעות העצמית החדה שלה המשמשת ככוח המניע, בצירוף הקסם האישי והאופי ה'קווירי', היא מצטרפת לששת חבריה המוכרים ומגלמת קבלה והכלה, מה שהופך אותה להתגלמות כל ערכי המותג.
מחקרים עדכניים* מצאו שדור ה-Z המהווה יותר משליש מאוכלוסיית העולם**, מעריך אינדיבידואליות, הכלה ואותנטיות ומסתמך על ערכים אלו לתחושת ה'ביחד' במפגש עם הסובבים אותם. בזמן שהחברה של היום חוגגת את אלה שמקבלים את האני האמיתי שלהם ומעודדת אנשים לאמץ את מה שמייחד אותם, המותג נשען על התובנות הללו ושם לו למטרה להגביר את תחושת האושר והשייכות של 10 מיליון אנשים עד שנת 2025.
כחלק ממהלך זה, ערכה מרס ישראל לאחרונה סקר מקוון באמצעות מכון המחקר רושינק, בקרב מדגם מייצג של גברים ונשים בני 18 ומעלה, שבדק את האופן בו תופס הציבור הישראלי את נושא ההכלה והשוויון החברתי בחברה הישראלית. מתוצאותיו עולה כי למעלה ממחצית מהישראלים סבורים כי החברה הישראלית כיום אינה חברה מכילה, ואינה גורמת לאנשים להרגיש שייכים אליה (54%), כאשר 6% בלבד חושבים שהחברה הישראלית בהחלט מכילה. 
מה יוביל לדעתם לשינוי? 48% מאמינים כי האחריות לקידום ההכלה החברתית בחברה הישראלית היא של מוסדות המדינה, כאשר 28% סבורים שהאחריות היא של מערכת החינוך, ו-20% סבורים שהממשלה, הכנסת ומערכת המשפט אחראים להובלת השינוי. 43% מהישראלים, סבורים כי מי שיכול להוביל את השינוי לחברה מכילה שנותנת לאנשים תחושת שייכות היא החברה עצמה.
עוד נבדקו בסקר מהם ההיבטים החשובים ביותר עבור אנשים בישראל כדי להשתלב בקהילה שלהם. במקום הראשון, (58%) הישראלים בחרו בקבלה וכיבוד של השונה ממך  כהיבט החשוב ביותר, לאחר מכן בפער ניכר, בחרו בהיבט של לא לשפוט לפי מראה חיצוני (13%) ובמקומות האחרונים הם בחרו לאפשר שוויון הזדמנויות לנשים וגברים (6%), לאפשר חופש ביטוי לכולם (5%), לכבד את כל הדתות (5%) ו-  3% בלבד בחרו בשילוב הדור המבוגר ובקבלה של כל הנטיות המיניות.
נעמה מוסקוביץ, מנהלת תקשורת תאגידית במרס ישראל: "תוצאות הסקר הללו משקפות בבירור שכולנו רוצים להרגיש שייכים לקהילה תוך אימוץ והשמעת דעותינו, למרות ובזכות ההבדלים בינינו. תחושה זו מניעה אותנו כחברה להיות יזמים של שינוי חיובי, והיא מהווה את הבסיס למטרה של מותג ה-M&M שלנו. אנחנו רוצים שאנשים ברחבי העולם ירגישו שהם שייכים ולחבר אותם זה לזה באמצעות רגעים שמחים דרך המותג. על מנת לעשות זאת, M&M's עובר שינויים מסוימים בעיצוב, בתכונות ובמוצרים, דוגמת הדמות החדשה שיוצאת כעת לעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה