מדדים ומחקרים

"יום כיף" בבריכה? לא בשביל הנשים בשוק העבודה

על פי סקר חדש שנעשה בארץ, רוב ניכר של נשים בשוק העבודה לא ירצו להגיע ליום כיף בעבודה שמעורבת בו פעילות במים, ואשר בשבילה יצטרכו ללבוש בגד ים לצד הקולגות שלהם
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
ככל שענף ההייטק ממשיך לצמוח כך יותר ויותר חברות יכולות לאפשר לעצמן להוציא את העובדים לימי כיף מגוונים כאשר רבים מהם משלבים פעילויות במים, כמו למשל סופ"ש במלון בצפון עם בריכה. יחד עם זאת, על פי סקר חדש מתברר כי מה שנחשב ליום כיף במים, הוא לא בדיוק "כיפי" עבור הצוות הנשי במשרד שלכם.
קבוצת "נשים בהייטק" פרסמה אמש תוצאות סקר חדש שביצעה במסגרתו השתתפו כ-350 נשים בלוקחות חלק פעיל בשוק העבודה בארץ. כאשר הנשים נשאלו האם ירצו ללכת ליום כיף או גיבוש אשר כלולה בו פעילות במים, מעל ל-50% השיבו בנחרצות ש"ממש לא" וכ-20% נוספות ענו פשוט "לא".
יתרה מכך, מתברר כי קרוב ל-40% ציינו כי פשוט אין להן ברירה ומעטות ביחס לאחוזים גבוהים אלו ענו שהן יגיעו ואף יעשו זאת בשמחה. 
לשאלה זו הצטרפה השאלה הנוגעת ללבוש והן נשאלו האם במסגרת הפעילות במים ילבשו בגד ים. רק מעט מעל 10% ענו שכן ילבשו בגד ים בעוד ש-35% ענו שיגיעו מוכנות עם בגדים לכל תרחיש. 11% ענו שלא יגיעו בכלל לאירוע במסגרתו יצטרכו ללבוש בגד ים.
לטענת מנהלת הקבוצה, מיטל ברקוביץ', עולה פה נושא עם מספר מורכבויות כאשר העיקרי בהם הוא נושא דימוי הגוף וכי רבות מרגישות שלא נוח להם ללבוש בגד ים ליד הקולגות שלהן אך יש לציין כי הדבר נכון עבור גברים שאינם מעוניינים לראות את הקולגה שלהן בבגד ים. יתרה מכך ישנם רבים שציינו שאירוע מסוג זה הוא בכלל אירוע "לחטובים בלבד". 
בהתאם לכך, אומרת ברקוביץ' כי על כל חברה וחברה לאבחן היטב את העובדים שלה ובהתאם לכך להתאים את ימי הגיבוש והכיף. כך למשל, ייתכן כי חברה עם אוכלוסייה צעירה למדיי דווקא תהנה מיום כיף המשלב פעילות במים בעוד שבחברות גדולות יותר יש צורך במגוון גדול יותר של פעילויות שיענו על הטעם והנוחות של כלל העובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה