מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: רצח נצפה היטב – אין שום תעלומה ברייטינג

הסרט הבלשי-קומי בכיכובו של דניאל קרייג, שרק לאחרונה הוקרן כאן בבתי הקולנוע, כובש כעת גם את המסך הקטן ורושם נתוני צפייה נדירים למדי לסרט בנטפליקס
יאיר מור | 
דניאל קרייג, ג'יימס בונד ב-15 השנים האחרונות (צילום אינסטגרם 007)
"רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" ממשיך את ההצלחה של קודמו, ורושם נתוני צפייה מרשימים מאוד בנטפליקס. הסרט הבלשי-קומי בכיכובו של דניאל קרייג כבלש בנואה בלאנק (מישהוא אמר ארקול פוארו?) השיג בשבוע המלא הראשון שלו בשירות הסטרימינג הגדול בעולם 127 ורבע מיליון שעות צפייה, והתמקם במקום הראשון גם בעולם וגם בישראל. הוא אף גרם ללא מעט צופים לחזור לסרט הקודם בסדרה, מה שהציב את האחרון במקום השלישי בעולם, אם כי מספר שעות הצפייה שלו היה שבריר מזה של הסרט החדש – פחות מ-17 מיליון. בארץ, אגב, הוא כלל לא נכנס לעשירייה.
למקום השני, גם בעולם וגם אצלנו, הגיע המחזמר על בסיס ספרו של סופר הילדים רואלד דאל, "מטילדה"; במקום הרביעי בעולם והשישי בישראל "רעש לבן"; הסרט החדש "The Invitation", שאין לו אפילו כותרת עברית וגם אינו זמין לצפייה כאן, נמצא במקום החמישי בעולם; העיבוד של הקולנוען גיירמו דל-טורו לסיפור פינוקיו במקום השישי בעולם והתשיעי בישראל; במקום השביעי, גם בעולם וגם בארץ, "שבע נשים ותעלומה"; "טרולים", שאינו זמין אצלנו, במקום השמיני בעולם; "אחרי ש... הגענו לסוף הטוב", הסרט שסוגר את טרילוגיית "אחרי ש...", במקום התשיעי בעולם; ואת העשירייה הבינלאומית סוגר "הגרינץ'" בכיכובו של ג'ים קארי.
 
בארץ העפיל סרט מקומי למקום השלישי – "לעבור את הקיר" של הקולנוענית החרדית רמה בורשטיין; "שני לבבות" במקום הרביעי; "הגל החמישי" (אין קשר לקורונה – מדובר בסרט פעולה פוסט-אפוקליפטי) במקום החמישי; במקום השביעי "התפרצות: החילוץ מהר הגעש בניו-זילנד"; ובמקום העשירי "מאהבה של ליידי צ'טרלי" – הסרט על בסיס ספרו האחרון של ד"ה לורנס, שחוגג כמעט 100 שנה להוצאה הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה