מדדים ומחקרים
רוצים לבטל את האשראי? החברה הזו תייבש אתכם על הקו
בנק ישראל פרסם בוועדת הכלכלה כחלק מחובת הדיווח השנתית שלו, כי ישראכרט מציגה את המצב החמור ביותר, כאשר היא לא עומדת בהנחיות מאז דצמבר 2022, רק 43.7%, עמדו בהנחייה לענות לפניות עד 6 דקות. לעומת זאת, בנק וואן זירו עונה תוך 6 דקות ל-85% מהפניות, אבל מתקשה לענות תוך 8 דקות לשיחות שחורגות מהזמן הקבוע
ישראכרט מייבשת את הלקוחות? על פי פרסום של כלכליסט, ב-72% מהשיחות לסיום התקשרות עם חברת האשראי בחודש שעבר, כאשר זמן ההמתנה חצה את 6 דקות ועמד על 9 דקות ו-51 שניות בממוצע.
כזכור, הוראות בנק ישראל דורשות כי השיחות ייענו עד הזמן הנקוב, כאשר ההמתנה ב-85% מהפניות "לקבלת מענה אנושי מקצועי" מחויבת בזמן זה. ב-15% הנותרים, זמן ההמתנה הממוצע אסור שיחצה את רף 8 הדקות.
בנק ישראל פרסם בוועדת הכלכלה כחלק מחובת הדיווח השנתית שלו, כי ישראכרט מציגה את המצב החמור ביותר, כאשר היא לא עומדת בהנחיות מאז דצמבר 2022, רק 43.7%, עמדו בהנחייה לענות לפניות עד 6 דקות. לעומת זאת, בנק וואן זירו עונה תוך 6 דקות ל-85% מהפניות, אבל מתקשה לענות תוך 8 דקות לשיחות שחורגות מהזמן הקבוע.
מישראכרט נטען: "נושא השירות מהווה נדבך מרכזי וחשוב בפעילותנו ועומד תמיד לנגד עינינו. כתוצאה משינוי שבוצע במערך המוקדים בחודשים האחרונים, נפגעו מדדים אלה. פעלנו במהירות כדי להשתפר, וכבר כיום אנו מבחינים במדידות שאנו מבצעים בשינוי וחזרה למדדים אליהם היינו רגילים".
עוד ב-
מהבנק הדיגיטלי וואן זירו נמסר: "בשנת 2023 אנשים כבר לא מוכנים להמתין בטלפון: הם מתכתבים, עם החברים, המשפחה וגם עם הבנק שלהם. הפוקוס השירותי שלנו הוא בצ'אט, היחיד במערכת הבנקאית הזמין ללקוחות 24/6 עם זמני מענה מהירים. אנחנו עובדים בימים אלו על פיתוח צ'אט מבוסס בינה מלאכותית שיביא ל-0 זמני המתנה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



