ויראלי

המוזיקאי שאחראי ללהיטי ענק חושף: למה ליהיא לפיד צעקה עליי?

אליה רוסיליו שחתום על להיט הענק 'שני משוגעים', חשף תקרית מוזרה במיוחד שחווה ב-2022, עם אשתו של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד. "זה לשבת עם ליהי לפיד בקפה בצהלה ולשמוע כמה זה מפריע לה שאני רוצה להצביע לליכוד או למפלגת ימין אחרת ולשמוע בטון מתנשא 'נורא מפריע לי שאתה מצביע ליכוד"
מערכת ice |  1
ליהיא לפיד (צילום גילי יערי/ פלאש 90)
אחד המוזיקאים המוכרים בישראל הצליח לשבור את הרשת השבוע, כאשר הציג כיצד יוצר ימני בתעשיית המוזיקה סופג כינויים כמו "ביביסט", שומע מאמנים שלא מעוניינים לעבוד איתו ואיך אפילו ליהיא לפיד לדבריו גוערת בו באמצע בית קפה. אליה רוסיליו שכתב והלחין יחד עם סתיו בגר את השיר הכי מושמע תשע"ח – "שני משוגעים" של עומר אדם וכתב לשורה של אמני ענק שירים, אבל מסתבר שעדיין הוא מתוייג רק בשל דעותיו.
בפוסט שכתב טען: "מה זה להיות מוזיקאי ימני? זה להגיד שאלאור עזריה גיבור כי הוא הרג נאצי ולשמוע 'איכס אתה דוחה אותי'. זה לשמוע קודם כל שאתה ביביסט למרות שלא הצבעתי ביבי. זה לשים ציצית ולשמוע בזמן אזעקה 'מה נראה לך שחתיכת הבד הזו תגן עלייך?!'. זה לכתוב שירים על המצב ולשמוע מזמרים שאני קיצוני מדי והם לא יכולים לעמוד מאחוריי זה, אפילו אם הם מסכימים איתי".

הוא חשף תקרית מוזרה במיוחד שחווה ב-2022, עם אשתו של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד. "זה לשבת עם ליהי לפיד בקפה בצהלה ולשמוע כמה זה מפריע לה שאני רוצה להצביע לליכוד או למפלגת ימין אחרת ולשמוע בטון מתנשא 'נורא מפריע לי שאתה מצביע ליכוד".
עוד כתב: "ואם זה לא מספיק להגיד לה שמבחינתי אין מנהיגים במדינה הזאת ולקבל צעקות מול כל בית הקפה שיש גבול ובעלה כן מנהיג. אז הייתי בן 28. הרווחתי יפה ברוך השם ולא ראיתי שום סיכוי להגיע לכלום עדיין, הגברת אפילו לא טרחה לשאול אותי למה אני מרגיש ככה".
הוא גם תהה: "למה אף פוליטיקאי לא בא לרמת אליהו לדודים שלי". בהמשך תיאר עוד, מה זה להיות מוזיקאי ימני: "זה לפחד לכתוב את הפוסט הזה, אבל להעיף את הפחד כי הקדוש ברוך הוא רק הוא מחליט מי לחיים ומי למוות למי תהיה פרנסה וכמה".
"להיות מוזיקאי ימני זה לשים את הכל בצד, ולהבין שמשהו הרבה יותר גדול ממני קורה", חתם את דבריו רוסיליו, "ושאין לי איך להילחם על הבית עם נשקים, אבל גם מילים זה נשק ויש לנו פה מלחמה על הבית". לבסוף חתם: "אני אליה רוסיליו מוזיקאי ימני ואני אוהב את כל אבל כל המדינה שלי". ליהיא לפיד לא הגיבה לפניית ערוץ 14 בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשתו של האיש הכי טיפש במדינה כנראה, מתנשאת על מישהו חחח (ל"ת)
    לפיד המשתמט 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור