ויראלי

ליאו מסי שובר שיאים: זה ההישג המרשים שרשם

מגרש הרשתות החברתיות: הכדורגלן האגדי ליאו מסי חוגג היום מספר עגול של 500 מיליון עוקבים באינסטגרם. הכדורגלן היחיד שעוקף אותו נכון להיות הוא כריסטיאנו רונאלדו שאחריו עוקבים לא פחות מ-622 מיליון איש
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
היום (שלישי) הכדורגלן ליאו מסי זכה לעוקב ה-500 מיליון באינסטגרם. מסי הוא מקום שני בקרב כדורגלנים הנעקבים ביותר אחרי הכדורגלן הפורטוגזי כריסטיאנו רונאלדו שמחזיק במקום הראשון עם למעלה מ-600 מליון עוקבים. לצורך השוואה, האישה עם מספר העוקבים הגבוה ביותר בעולם היא הזמרת והיוצרת סלינה גומז עם מעל ל-400 מיליון עוקבים. 
גומז, רונאלדו ומסי נחשבים לחלק מעשרת הפרופילים הכי נעקבים בעולם כאשר הפרופיל הרשמי של אינסטגרם עומד במקום הראשון עם קרוב ל-700 מיליון עוקבים, הדוגמנית קיילי ג'נר מחזיקה 362 מיליון עוקבים, דווין ג'ונסון השחקן והמתאבק אשר ידוע גם בשם הבמה שלו דֶה רוֹק מחזיק 331 מיליון עוקבים.
אחריו מועמדת אושיית הרשת קים קרדשיאן שאחריה עוקבים 327 מיליון איש, הזמרת האהובה אריאנה גרנדה מחזיקה 324 עוקבים בפרופיל האינסטגרם שלה ואחריה ביונסה לה לא פחות מ-270 מיליון עוקבים. בסוף הרשימה עומדת קלואי קרדשיאן שמחזיקה 266 מיליון עוקבים. 
 
בקרב הישראלים, גל גדות היא בעלת מספר העוקבים הגבוה ביותר בפלטפורמה והיחידה מביניהם שנכנסה לרשימת 50 חשבונות האינסטגרם הנעקבים ביותר, עם מעל לכ-100 מיליון עוקבים. אחריה ממוקם אמן הקומיקס יהודה דביר עם 5. 6 מיליון עוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה