ויראלי

רוסלנה רודינה חושפת שיחה מדאיגה: "יאן ביקש שלא אכעס"

רודינה פתחה וסיפרה: “שיחה מה זה מוזרה עם יאנצ’וק. הוא חזר מבית הספר, ואז הוא סיפר לי שיש אצלו בבית ספר ילד שהוא בן 14 ושהוא מתאפר, ושהוא נורא רוצה להיות בת. ואז הוא שאל אותי מה, האם זה בסדר? והאם זה גם אצלו יכול לקרות? הוא גם אמר לי איך זה נקרא. אבל הוא אמר לי ‘אבל אל תכעסי'”
מערכת ice |  10
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
שיחה כזו הורה לא ממש מצפה לקבל. רוסלנה רודינה שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בדברים שסיפר בנה המשותף עם אייל גולן, יאן. לאחר שחזר מבולבל מבית הספר כשגילה על ההעדפות המיניות של אחד מחבריו לספסל הלימודים.
רודינה פתחה וסיפרה: “שיחה מה זה מוזרה עם יאנצ’וק. הוא חזר מבית הספר, ואז הוא סיפר לי שיש אצלו בבית ספר ילד שהוא בן 14 ושהוא מתאפר, ושהוא נורא רוצה להיות בת. ואז הוא שאל אותי מה, האם זה בסדר? והאם זה גם אצלו יכול לקרות? הוא גם אמר לי איך זה נקרא. אבל הוא אמר לי ‘אבל אל תכעסי'”.
 
היא המשיכה וסיפרה: “אמרתי לו שאני ממש לא כועסת ואני ממש רוצה להגיד לך שילדים מגיעים לגיל מסוים, והם מבינים שיש להם רצונות ומחשבות אחרים. יש כאלה שמאוד מתחברים לצד הגברי, ויש כאלה שמתחברים לצד הנשי. וזה שיח שצריך להעלות. וזה בסדר, ולא צריך לצחוק על זה ואם הוא רואה מישהי שהוא מאופר או מאופרת, זה בסדר”. 
היא ציינה כי לאחר מכן יאן שאל אותה: “ואם לי זה יקרה, אז את תקבלי אותי? זה בסדר?” רוסלנה ענתה לו על כך: “אמרתי לו ברור! קודם כל הכי חשוב בעולם זה לא לצחוק על הדברים האלה. כמו שיש גבר ואישה, יש אישה ואישה, יש גבר וגבר. ושזה בסדר גמור, ושזה נורמלי. שילדים מגיעים לגיל מסוים ושהם מבינים מה הם רוצים יותר ולמה הם מתחברים יותר”.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    כל הכבוד רוסלנה
    אבי מהאגודה ללהט"ב 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היי, כאן אבי מהאגודה למען הלהט"ב. רוצה לשבח את רוסלנה על יכולת ההכלה והשיח הבוגר והסובלני עם בנה הקטן שלה. קבלת האחר זה תמיד יותר קשה כשעולה החשד שאולי זה "במגרש שלך". יכול להיות שהוא סקרן, יכול להיות נבהל ממשהו שחדש לו ובמקום לקדם פאניקה הסבירה יפה והרגיעה. בשיח הזה עשתה 2 דברים חשובים: 1- הוכיחה לבן שלה שהיא אוהבת אותו ללא שום תנאי ותמיד תהיה חוף מבטחים עבורו. שזה ההישג הכי גדול שהורה יכול לתת לילד שלו. 2- לימדה אותו על קבלת האחר והשונה, הרחיבה את אופקיו ואת הבנת הכבוד של כל בן אדם לחיות את חייו כרצונו. לכל המקטרגים בשלילה בתגובות, תחשבו אם זה היה הילד שלכם - הייתם רוצים להבהיל אותו? שיפחד לדבר אתכם? שיסגר בפניכם ולא יגלה לכם יותר כלום? ההפחדה שאתם מתארים זה בדיוק מה שיגרום לדברים כאלה לקרות. "נרמול" של סיטואציה אחרת לא "תהפוך" את ילדכם ללהט"ב, אלא רק לבן אדם מכיל יותר וטוב יותר לסובבים אותו בחברה שלנו. מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 2982* או לחילופין בווצאפ 058205591
    סגור
  • 8.
    דור של מטורללים (ל"ת)
    ישראל 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    זה ממש לא נורמלי
    יאן 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הייתי מעבירה אותו לבית ספר עם ערכים נורמלים, ולא כאלה חולניים
    סגור
  • 6.
    למה השיחה מדאיגה? (ל"ת)
    ישראלי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה חולי לא בחירה
    שון 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי רוסלנה הבינה שהילד בחר כבר צד!
    סגור
  • 5.
    נראה לי שהיא קצת לא הבינה מה הוא רוצה לספר לה... (ל"ת)
    בעיה.. 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    תשובות בעיתיות ומבלבלות ילד
    דיוה 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הית צריכה לענות שהדבר הטבעי והנורמלי זה גבר ואשה. ולא שהכל נורמלי . מחר ישאל אם לשכב עם כלב אז מה תענו? שזה בסדר ונורמלי ויש כל מיני סוגי אנשים וזוגות עם בעלי חיים?
    סגור
  • 3.
    טמטום אחד גדול (ל"ת)
    סימי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 2.
    חכם
    לי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ילד מהמם ששם לב לילד ברור שיראה לו מוזר. וענית לו מהמם ימהממת אחת את מושלמת רוסלנה יאאלההה בבקשה תביאי ילדים לעולם
    סגור
  • 1.
    מה את אומרת
    דורה 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רחמנות על הדור שלך ועוד יותר רחמנות על הדור של הילד שלך...כמה נמוך עוד אפשר לרדת ? ? ?
    סגור