ויראלי

מאור בוזגלו מסתבך עם אשתו: הלייק באינסטגרם עורר סערה גדולה

מירן בוזגלו שיתפה באינסטגרם שעוקבות העירו את תשומת ליבה ללייק שעשה בעלה מאור בוזגלו לסרטון בו מוצגת אישה עם חוטיני. העוקבות זעמו, מאור טען שמדובר בלייק שעשה בעקבות המוזיקה ברקע, ושני הצדדים סיימו בצורה טובה ומשעשעת בעיקר
מערכת ice |  2
מאור ומירן בוזגלו (צילום עידו איזק)
מאור בוזגלו ואשתו מירן בוזגלו, כוכבי הסדרה המצליחה של YES "הבוזגלוס", נחשפו אתמול (ראשון) בסדרה של סטורים באינסטגרם, זאת לאחר שבוזגלו הסתבך אחרי שסימן לייק לסטורי בו הייתה ברקע אישה עם חוטיני, מה שעורר את תשומת ליבן של העוקבות של מירן באינסטגרם, ששיתפו זאת איתה.
אחת מהעוקבות של מירן שלחה לה את הסרטון המדובר לו מאור עשה לייק. מירן שיתפה זאת וכתבה: "עוקבת שלחה לי איך לא מפריע לי שמאור עושה לייק לכאלה סרטונים. צודקת. עושה לייק לפוסט עם בחורות בחוטיני. זה יפה?".
בוזגלו הוסיפה סקר תחת השאלה: "איך הייתן מגיבות אם בן הזוג שלכן היה עושה לייק על סרטון כזה", עם שתי אופציות - סטירה ונשיקה. כמובן שהרוב המחץ של העוקבות ענו סטירה. מירן אף הוסיפה תגובות של גולשות שיצאו נגד מאור וטענו: "היינו נותנות לו סטירה ובעיטה. תשלחי אותו ליעקב וחני. שיישן שם".
 
בוזגלו עצמו הסביר: "אם כבר העוקבות שלך שולחות לך, אז היו צריכות לשלוח לך את כל הסרייה – עשיתי לייקים על דברים בסגנון הזה בגלל המוסיקה שהתנגנה ברקע, לא בגלל החוטיני". מירן הגיבה: "אני מאוד מנסה להאמין שאין שום קשר לגוף וליופי שהיה בסרטון, רק למוסיקה". בוזגלו השיב: "הגוף זה רק הויז'ואל – האודיו והסאונד הוא זה שעושה את ההבדל".
בהמשך, הוא העלה סטורי נוסף בו שיתף את הסרטון עם המוזיקה ברקע וכתב: "אי אפשר לעשות לייקים בשקט, תראי איזו מוסיקה. אשתי אני חף מפשע. ממליץ לעקוב, יש שם מוזיקה אימאלה". בהמשך, מירן התלוצצה אחרי שהעלתה תמונה של מאור יושב בסלון וכתבה: "בוקר טוב, אל דאגה היה לו נוח פה דווקא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאור הוא בכלל גאון... חייב לעזבוד בייצור טילים בתעשיה א (ל"ת)
    שקד 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    למירן צמד קרמבואים נדיר (ל"ת)
    מיכאל 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור