ויראלי

נטע ברזילי חוטפת ביקורת קשה: "שוקלת יותר מאבא שלי"

לעיני כ-14 אלף עוקבים, כוכבת הטיקטוק ירדן ירדני אמרה: "נטע ברזילי שוקלת יותר מאבא שלי", והמשיכה: "לדודו אהרון יש אף ענק, לשחר חיון יש רווח בשיניים, בר רפאלי סיפרה בראיון שהיא הייתה מתלבשת כמו טומבוי, לעדן פינס אמרו בתחילת הדרך שהיא שמנה ושהיא צריכה לעשות החלקה", ואיך הגיבה הזמרת?
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)
כל תעשיית הבידור חטפה מירין ירדני, כוכבת טיקטוק ואינסטגרם, שסרטון חדש שהעלה והיה אמור לספק העצמה נשית לרגל יום האישה הבינלאומי, כלל לא מעט העלבות לנשים חזקות וגם לגברים בולטים.
לעיני כ-14 אלף עוקבים, ירדני אמרה בין היתר: "נטע ברזילי שוקלת יותר מאבא שלי", והמשיכה: "לדודו אהרון יש אף ענק, לשחר חיון יש רווח בשיניים, בר רפאלי סיפרה בראיון שהיא הייתה מתלבשת כמו טומבוי, לעדן פינס אמרו בתחילת הדרך שהיא שמנה ושהיא צריכה לעשות החלקה, מה התירוץ שלך, גברת? מה הדבר שאת נאחזת בו ומספרת לעצמך שבגללו את לא תצליחי?".
 
ברזילי כלל לא אהבה את הדברים ובתגובה לסרטון וכתבה: "לא הועצמתי". ירדני ניסתה להסביר לזמרת את הדברים שאמרה: "בסופו של דבר הכוונה שלי היא ששום דבר לא אמור להגביל אותנו מלהצליח. את בחורה מהממת מצליחנית תותחית אמיתית מוכשרת ומעוררת השראה ברמות! מלאת ביטחון עצמי וגאווה".
ירין ירדני מסרה בתגובה: "אני מאוד מעריכה את נטע ברזילי אוהבת אותה ואת הדרך והעשייה המעוררת השראה שלה. היא בחורה מוכשרת מצליחנית תותחית אמיתית ומוכשרת. אני לא חושבת שמשקל זה אישיו. אני חושבת שהגיע הזמן שנפסיק להתייחס למשקל כקללה או לכל שאר הדברים שאמרתי כי הם הגיוניים, אנחנו בני אדם ולא בובות מושלמות. בסופו של דבר הכוונה שלי היא ששום דבר לא אמור להגביל אותנו מלהצליח ולאהוב את עצמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה