תרבות ופנאי

נטע ברזילי בגמילה מאלכוהול? "אני אוהבת להיות שיכורה"

על רקע השתתפותה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", נטע ברזילי משתפת את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" כי החליטה להיגמל משתיית אלכוהול. נטע ברזילי: "נראה לי שאני גם בגמילה מאלכוהול עד שאני מפסיקה עם הבאצ'טה"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)

הזמרת נטע ברזילי שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בהחלטה קשה שלקחה על עצמה. לצד סרטונים ותמונות שבו היא נראית מתאמנת לקראת השתתפותה בעונה החדשה של תוכנית הריקודים "רוקדים עם כוכבים", חשפה ברזילי על החלטתה להיגמל משתיית אלכוהול. 

"לקפיצות יש מחיר, אני בקושי מסוגלת ללכת. שלא לדבר על להתיישב. אבל מודה שמרגיש טוב להיות פעילה. נראה לי שאני גם בגמילה מאלכוהול עד שאני מפסיקה עם הבאצ'טה. מלא החלטות חשובות משחררות וקשות".

(צילום: nettabarzi@)

 


לצד הסטורי שבו ציינה כי היא מחליטה להיגמל מאלכוהול, שיתפה נטע ברזילי על הקשיים שבצעד המשמעותי: "זה מאוד עצוב לי כי אני אוהבת יין וגם להיות שיכורה". כאמור, סדרת התמונות והסרטונים שפרסמה אתמול (שלישי) ברשת החברתית "אינסטגרם", מתקשרת לעובדה כי ברזילי עובדת קשה ומתאמנת רבות בכדי להיות מוכנה לעונה החדשה של התוכנית "רוקדים עם כוכבים".  מי שאחראית על תהליך החיטוב של הזמרת נטע ברזילי היא לא אחרת מאשתו של מתן בלו – כוכב תכונית האקסטרים של ערוץ 12 "נינג'ה ישראל".


(צילום: nettabarzi@)

(צילום: nettabarzi@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה