ויראלי

מיכאלי באמירה מקוממת, זו ההתבטאות שהרגיזה את חברי הממשלה

מירב מיכאלי משלהבת את תומכיה ומחריפה טון‏: "נתניהו לא מציב יעד מדיני למלחמה, לנתניהו אין יעד סיום למלחמה, כי משמעות סיום המלחמה, היא סיום הקדנציה של נתניהו ולכן לשיטתו אין אלטרנטיבה שלטונית לחמאס" וכינתה: "מדיניות הרסנית של ממשלת החורבן"
דוד זולדן |  4
מרב מיכאלי תחת מתקפה של הסיעות החרדיות (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, אבשלום ששוני, יונתן זינדל, יהודה חיים)
יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי משוכנעת שמצאה את הסיבה לכך שסינוואר עדיין בשלטון החמאס ומפנה האשמה חמורה כלפי נתניהו: ‏"הכל מתחיל ונגמר בפחדנות של נתניהו. נתניהו לא מציב יעד מדיני למלחמה, לנתניהו אין יעד סיום למלחמה, כי משמעות סיום המלחמה, היא סיום הקדנציה של נתניהו ולכן לשיטתו אין אלטרנטיבה שלטונית לחמאס".  
עוד טוענת מיכאלי: "‏גם חמאס יודע שאין דבר כזה ניצחון מוחלט. הוא יודע שנתניהו לא מוכן לסכן את היציבות הפוליטית שלו, לא בשביל להחזיר את החטופות והחטופים הביתה ולא בשביל להכניס אלטרנטיבה שלטונית. וללא אלטרנטיבה שלטונית, חמאס נשאר הכתובת היחידה".
 
לסיום חותמת: "‏לכן, חמאס מרשה לעצמו לתבוע את חזרתו לצפון הרצועה ושיקום כוחו, כי גם הוא יודע שהמדיניות ההרסנית של ממשלת החורבן היא זאת שמשאירה אותו בשלטון".
ובתוך כך, יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר (ראשון) לדרישה להתגמש ולהסכים לדרישות של חמאס להחזרת החטופים וכן להאשמות כלפי נתניהו על מניעת החזרת החטופים ואמר בין השאר: "האדם היחיד שאחראי לכך שהחטופים לא חוזרים הביתה הוא הנאצי השפל יחיא סינוואר", כתב השר סמוטריץ' והוסיף כי "כל הלחץ הצבאי והמדיני בארץ ובעולם צריך להיות מופנה אך ורק כלפיו. כל דבר אחר פוגע בסיכוי להחזיר אותם בשלום ובמהרה הביתה ובניצחון במלחמה. כך גם הדרישה להגמשת עמדות מצידנו במשא ומתן - כפי שמוכח שוב ושוב היא רק גורמת לסינוואר להקשיח עמדות עוד יותר ומרחיקה את החזרת החטופים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודקת בכל מילה
    א.א 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האמת עצובה ,העיזים סופגים הכל...
    סגור
  • 3.
    כל כך מטומטמים/ות (ל"ת)
    למה השמאלנים/יות 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    הבהמה בשחור עוד מיבבת? (ל"ת)
    רון 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מטורללת
    א 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכי כבר הביתה חולת נפש צריכה אישפוז דחוף
    סגור