ויראלי

כוכב חתונמי נזכר בתקופה הקשה: "שוק ודאון מטורף"

כוכב חתונמי רז איתן סיפר בפודקאסט: "היה שוק ודאון מטורף, אני בזהירות אומר שהיה דיכאון לתקופה קצרה, זה משפיע קצת על הזוגיות ונכנס, בהיכרות עם חברים במילואים ואלו שנרצחו הם עדיין בתוך זה, חשוב נפשית לחזור לעבוד, אבל לא לשכוח שאנחנו עדיין בתוך זה ואנחנו בימים לא פשוטים"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום shutterstock)
כוכבי חתונה ממבט ראשון של קשת 12 רז איתן ושניר שליו התארחו בפודקאסט של 'אחלה ניוז' ודיברו על המשבר שחוו בין היתר בעקבות המלחמה וכל התכניות שהשתבשו בעקבות הבוקר הנורא של ה-7.10.
רז איתן סיפר: "היה שוק ודאון מטורף, אני בזהירות אומר שהיה דיכאון לתקופה קצרה, זה משפיע קצת על הזוגיות ונכנס, בהיכרות עם חברים במילואים ואלו שנרצחו הם עדיין בתוך זה, חשוב נפשית לחזור לעבוד, אבל לא לשכוח שאנחנו עדיין בתוך זה ואנחנו בימים לא פשוטים".

שליו הוסיף: "היו ימים מורכבים, אנחנו רצינו לטיול בדרום באותו בוקר והכל נקטע בבת אחת, אני התגייסתי וזה היה ממש שוק, חשבנו זה יהיה חודש וזהו, כי לא הבנו את גודל האירוע, אני משתחרר מחר לשלושה שבועות ואז שוב חוזר".
רק לאחרונה, חן דריקס, אשר זכורה לנו מהעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", השתתפה לאחרונה בפודקאסט של TMI במהלכו היא סיפרה על על דרכה בתוכנית הריאליטי המיוחדת, הפרידה מבן זוגה ועל הבשורה שקיבלה שהשפיעה באופן ניכר על חייה.
דריקס התייחסה לאהבתה בתוכנית יוסי עזרא, ואמרה: "מהרגע שהכרנו ישנו כל לילה, היינו חברים והזוגיות שלנו נדחקה". היא הסבירה כי עם הזמן הרגישה שהקשר נהיה רופף, וכי השניים הרגישו שמשהו ביניהם השתנה למרות הרצון הטוב של שניהם שהקשר כן יחזיק מעמד. "השידורים מפסיקים והמצלמות הולכות ומפסיקים את הטיפולים עם יעל ואנחנו צריכים להתמודד לבד. לא הצלחנו לשחות יחד״, אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה