ויראלי

כוכבת "הבוזגלוס" בחשיפה מטלטלת: "אני רואה שחור, דקירות בבטן"

מירן בוזגלו, השתתפה בפרויקט "מתנצלת" של דורין אור, שם חשפה את הרגעים הקשים שעברה בחייה: "עברתי את התקופה המאתגרת של חיי. שנים של ניסיונות, טיפולי ivf, הפלה, הריון חוץ גופי, כריתת חצוצרה"
מערכת ice |  1
מירן בוזגלו (צילום ענבר מרחב G האבאס)
הזמרת דורין אור, פתחה היום (שלישי) בפרויקט חדש שהיא מעלה לרשתות החברתיות, במסגרתו נשים מפורסמות ומשפיעניות משתפות על הרגעים הקשים שעברו בחייהן, בשם "מתנצלת".
מירן בוזגלו, כוכבת "הבוזגלוס" ואשתו של מאור בוזגלו, השתתפה בפרויקט, במסגרתו סיפרה בסרטון מטלטל על הקשיים שעברה בחיים בכל הנוגע להריון וילדים. על רקע הסרטון כתבה: "כמו שרובכם יודעים, בדרך להיות אמא, עברתי את התקופה המאתגרת של חיי. שנים של ניסיונות, טיפולי ivf, הפלה, הריון חוץ גופי, כריתת חצוצרה - את הכל הייתי עושה שוב בשביל להגשים את החלום הכי גדול".
 
עוד הוסיפה כי "דורין לקחה את הסיפור שלי והנה חלק קטן מפרויקט מרגש שעשינו יחד. אומרים שאישה אוהבת את הילדים שלה עוד לפני שהיא מכירה אותם... זה כל כך נכון. אל תוותרו ואף פעם אל תפסיקו *להאמין*, הכל יקרה בזמן הנכון והמדויק ביותר עבור כל אחת בע״ה".
בסרטון עצמו מספרת בוזגלו: "למה זה כלכך מסובך לי?  שנים של ניסיון, זריקות, כדורים, הקאות והרוח יורדת ועולה במדרגות לעוד רופא, אולי הפעם? שלילי. נו זה לא פייר. מירן את לא נשברת. זה הקול שהיה בי. אמונה זאת החברה הכי טובה שלי. ושוב אותו הלופ. דקירות בבטן, כאילו דוקרים אותי עם סכין. בוכה, צועקת לאחות "משהו לא בסדר". העובר מתפתח, במקם הלא נכון. אני רואה שחור, עומדת ליפול. זה מרסק. תחזיקי חזק. החיים זה מונופול, אני לא מוותרת בחיים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למירן צמד קרמבואים נדיר (ל"ת)
    שי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור