ויראלי

אשתו של שימי תבורי מתפוצצת: "אומנים מתנשאים, הגלגל חוזר"

באומן כתבה בכעס רגע לפני בת המצווה של נכדתה: "מה שמושך את המדיה להיות יותר סקרנים זה האם בנאל מגיע? האם אלביס פרסלי יקום מהקבר ויגיע לאירוע? אז התשובה לא!!! הוא לא יגיע אז אין ענין ואין צהוב. תמחקו מחישובי הלא וכן לכבד ותמשיכו לחפש עוד ועוד"
מערכת ice |  2
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90)
הערב [רביעי] תתקיים בת המצווה של אגם באומן, הנכדה של יהודית באומן תבורי. שימי  ויהודית תבורי יחגגו לראשונה לנכדה לאחר האירוע המצער שקרה שקארין נפטרה לאחרונה, באירוע בהפקת שון בלאיש. בפייסבוק היא סיפרה כי היא מאוכזבת מכולם וגם מבן אל ופנתה לאמנים ולא רצו להגיע.
באומן כתבה בכעס: "מה שמושך את המדיה להיות יותר סקרנים זה האם בנאל מגיע? האם אלביס פרסלי יקום מהקבר ויגיע לאירוע? אז התשובה לא!!! הוא לא יגיע אז אין עינין ואין צהוב תמחקו מחישובי הלא וכן לכבד ותמשיכו לחפש עוד ועוד.. כי לשמח ילדה שעברה משבר מלאבד את האחיינית שלה זה פחות חשוב מה שמציף את המוח זה רק מפורסמים אז באים להקיא תרוצו קדימה אל הארנב של אנרג'ייזר בהצלחה".
 
עוד קודם היא כתבה בביקורת חריפה: "בוקר מיוחד מלא בהתרגשות. נפנה היום את כל המחשבות הקשות עבור שמחה של בת המצווה אגם יהיה הרבה מקום לטוב כי עם לא יהיה מקום גם לטוב לא יהיה מה שימשוך אותנו קדימה אל החיים מנסים לבנות תשתית צעד אחר צעד! השבוע גיליתי טריקים וטכניקות של כמה אומנים מתנשאים שגרמו לי ולשימי להרגיש כבויים! מדוע? מפני שאנו תמיד שימחנו אותם בכל מצב ועת וברגע שקיבלו הישג אישי והצלחות כבירות הם לא התאמצו וראו כביזבוז זמן להגיע ולכבד הם יביטו בשעון ובגלגל שחוזר".
עוד הוסיפה: "נשמע מוכר? מה אדם עושה זה חוזר אליו כגלגל מירוץ! אך יש אומנים שמוכירים תודה ולא מתעלמים וזוכרים כמה שימי ויהודית ראויים לכבוד והערכה אנחנו זוג של הצלחה ונגשים חלומות גם עם האירוע לא יהיה בהוליווד או הילטון כל הטובים יסללו דרך טובה אותם אלוהים יברך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש מגעילים
    בושה וחרפה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודית עברה ועדיין עוברת כאב גדול בעקבות אובדנה של בתה קרין ז"ל. לפי הנאמר, יהודית ושימי תמיד מכבדים ומגיעים לאירועים אליהם הם מוזמנים. למה שלא יחזירו להם ויבואו לשמח גם אותם? זאת הזדמנות לעשות מצווה ולשמח מעט לב שבור.
    סגור
  • 1.
    ממש גועל נפש
    כנסו 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה הזאת עוברת תופת, אפשר לכבד ולבוא. הכל חוזר כמו גלגל. יהודית, לבי אלייך תהיי חזקה ותהני כמה שיותר באירוע
    סגור