ויראלי

מאור בוזגלו נחשף: "הייתי במקום נמוך מאוד, זה הציל לי את החיים"

מאור בוזגלו חושף את היום שאחרי הכדורגל ואת הקריירה החדשה בתור דיג'יי: "המוזיקה הצילה לי את החיים. אחרי 20 שנות קריירה אתה קם בבוקר לכלום ושום דבר. הרגשתי ריקנות"
מערכת ice |  3
מאור בוזגלו (צילום אור דנון)
מאור בוזגלו, כוכב הכדורגל לשעבר שהחליט לפתוח בקריירה חדשה בתור דיג'יי, פורח מאז שפרש ממשחק פעיל ומככב בקמפיינים שונים ובסדרה על משפחתו שמשודרת ב-YES - "הבוזגלוס".
בראיון משותף שערך יחד עם אשתו מירן בוזגלו ל-YNET מסט הצילומים של רנואר, חושף בוזגלו את הקשיים הגדולים שעבר אחרי שפרש ממשחק: "המוזיקה הצילה לי את החיים, הייתי במקום מאוד נמוך עם הרבה חוסר וודאות. אחרי 20 שנות קריירה אתה קם בבוקר לכלום ושום דבר. הרגשתי ריקנות".
 
כזכור, לאחרונה נודע כי בוזגלו הגיש תביעת ענק נגד קבוצתו לשעבר, הפועל באר שבע, כאשר הוא דורש ממנה פיצויים בסך של 2.6 מיליון שקל, זאת בגין תשלומים שהמועדון בבעלותה של אלונה ברקת עדיין חייב לו לטענתו.
בוזגלו, שנחשב לאחד השחקנים האהובים בבאר שבע ושיחק אצלה במשך ארבע עונות, טוען בתביעה שהוגשה באמצעות עורך דינו שי אליאס, כי "הקבוצה פיטרה אותו ללא הודעה, ללא סיבה עניינית, ללא הכנה, ללא שימוע ו/או תשלום ימי הודעה מוקדמת".
עוד נכתב בכתב התביעה שהגיש הכוכב כי "הנתבעת התנתה באופן לא חוקי את תשלומי השכר המגיעים לתובע כמו גם חבות שלה בגין תשלומי החובה לרשות המיסים בחתימה על מסמך אחיד של גמר חשבון. הנתבעת נהגה מול התובע בחוסר תום לב ופעלה שלא כדין, כאשר עיון בתלושי השכר של התובע מלמד כי לא הפרישה לתובע זכויות סוציאליות כדין, לרבות דמי חופשה, דמי הבראה והפרשות לקרן הפנסיה כדין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גג יקבל 70 אלף שח מבית משפט תזכרו (ל"ת)
    מחמוד החמוד 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אף אחד לא מדבר על זה אבל מאור ממש טיפש (ל"ת)
    שקד 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למירן צמד קרמבואים נדיר (ל"ת)
    מיכאל 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור