ויראלי

מבוכה בשידור חי: "גבר לבן הטיל בי מום" - סאגת אלק בולדווין מחריפה

לאחר שהתעמתה עם אלק בולדווין ודרשה ממנו לקרוא לשחרור פלסטין, הפעילה הפרו פלסטינית התראיינה לתוכנית "לא מצונזר" בהגשת פירס מורגן. בריאיון ההזוי האשימה את בולדווין במצבה הרפואי: "אתה רואה את הנזק? תראה את הזרועות שלי תסתכל על הצוואר שלי"
מערכת ice |  1
אלק בולדווין (צילום יוטיוב/ NBC News)
לאחר שאתמול (רביעי) השחקן ההוליוודי אלק בולדווין עלה לכותרות בשל עימות שאותו התחילה פעילה פרו פלסטינית עמו אשר דרשה ממנו לקרוא לשחרור פלסטין, אותה פעילה נחשפת שוב בשל ריאיון ביזארי במיוחד בתוכנית של מנחה הטלוויזיה המוכר פירס מורגן.
הפעילה הפרו פלסטינית ויוצרת תוכן אשר מכנה את עצמה "קראקהד ברני", התראיינה אתמול (רביעי) לתוכנית "לא מצונזר" של מנחה הטלוויזיה הבריטי פירס מורגן. בריאיון, נראתה הפעילה עם פאה בלונדינית, משקפי שמש כשפניה צבועות בלבן וידה מגובסת וזרועה השמאלית נאחזת בסיוע של קב בודד.
יוצרת התוכן ידועה כזו אשר מבצעת לאנשים שונים אמבוש במקומות ציבוריים. בסרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, נצפתה ברני דורשת מהשחקן לקרוא לשחרור פלסטין ואף כינתה אותו פושע בגלל התקרית הטרגית שבה היה מעורב. בריאיון למורגן, טענה ברני כי היא לא תקפה את אלק בולדווין אלא הוא אותה.
ברני, המשיכה לטעון בפני פירס כי מי שהתנהג בצורה אלימה באותה תקרית בבית הקפה בניו יורק הוא בולדווין ולא היא. "מה עשיתי לאלק בולדווין? פירס, אתה רואה את הנזק שאלק עשה לי?". הפעילה הפרו פלסטינית הצביעה על הקביים שלה והמשיכה בדבריה. "אתה רואה את הנזק? תראה את הזרועות שלי! תסתכל על הצוואר שלי! גבר לבן הטיל בי מום".
מנחה הטלוויזיה הקפיד לשמור על סבלנות ואיפוק עם הפעילה הפרו פלסטינית המשונה אשר הקפידה לצעוק לאורך הריאיון. לאחר שדרשה ממנו לקרוא לשחרור פלסטין, השיב מורגן: "אני בהחלט מאמין שפלסטין צריכה להיות חופשית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להזמין את השחקן הנפלא הזה לישראל
    שמעון הכנעני 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להזמין את אלק הנפלא לישראל ולתת לו כבוד מלכים על תמיכתו בישראל, לעומת שחקני הוליווד האחרים שמגנים את ישראל.
    סגור