ויראלי

כוכבת הרשת הישראלית שאיבדה את בן זוגה בפיגוע - בזוגיות חדשה

לי מנחם, כוכבת הרשת הישראלית ובת זוגו לשעבר של אור אשכר, שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בפורים לפני כשנה, החלה בזוגיות חדשה עם בחור בשם בר לובושיץ, איש עסקים בן 33
מערכת ice |  3
לי מנחם בתאילנד (צילום אינסטגרם @likushm)
לי מנחם (32), כוכבת הרשת הישראלית ובת זוגו לשעבר של אור אשכר, שנרצח בפיגוע ברחוב דיזנגוף בפורים לפני כשנה, החלה בזוגיות חדשה עם בחור בשם בר לובושיץ, איש עסקים בן 33. כך על פי פרסום של "מאקו".
כזכור, לפני כחודש חשפה מנחם עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה על דרמה רפואית אדירה שחוותה על המטוס בדרכה חזרה מתאילנד, ממנו היא הובהלה עם הנחיתה בנתב"ג לבית החולים לניתוח מציל חיים.
 
מנחם העלתה סדרה של סטורים, וכתבה תחילה: "בוקר טוב לנחיתה קשה בארץ. בחודש האחרון אני לא מרגישה בשיאי, אבל אני בן אדם כזה שאין לו כוח לרופאים ולבדיקות ואמרתי לעצמי 'זה סתם, זה יעבור. יום לפני תאילנד הרגשתי נורא. אם יש טיפשות בעולם, ככה היא נראית. חוסר אחריות". 
מנחם המשיכה: "אמרתי לעצמי 'זה כלום' ונשבעתי לעצמי שאבדוק כשאחזור לארץ. בתאילנד לא הרגשתי להיט. הקאתי פעמיים, והייתי חלשה. ביומיים האחרונים כבר הייתי גמורה. המראנו מבנגקוק לתל אביב. חצי שעה לפני הנחיתה קמתי מכאב בכל הגוף, שלא הרגשתי בחיים שלי. אני בטוחה שאני מתה במקום. אני מתעלפת. מכאן התחיל סיוט. לא הצלחתי לנשום. הגוף שלי בסכינים".
מנחם המשיכה וסיפרה על רגעי הדרמה הגדולים: "מגיע חובש של המטוס, כולי זיעה קרה. הקברניט, הדיילות, הבנות, כולם עליי. וחתים. אני לא בהכרה אמיתית. הכאבים הכי קשים שהרגשתי בחיי, והרגשתי צירים. מתחילים לתת לי משככי כאבים ואמבולנס מגיע לפתח המטוס. מפנים אותי. אני חושבת שהשם אהב אותי ושזה קרה בחצי השעה לפני הנחיתה. הגעתי לתל השומר. המון דם בחלל הבטן, ומצב מסכן חיים. הוחלט שאני נכנסת לניתוח במקום".
מנחם הוסיפה: "לא אכנס לפרטים למה זה קרה ואיך, רק אגיד שאני עצובה ושבניתוח נאלצו לכרות לי חצוצרה אחת. זאת הייתה שאלה של כן או לא, הם אמרו לי שאני בסכנת חיים וזהו. בתור אישה זה כואב לי בלב וקשה כי המחשבות ישר הולכות על מה יהיה עם הריון, ילדים. הרופא שלי, שהוא האיש הכי חכם, שאל אותי שאלה אחת שהרגיעה אותי: 'עוד כמה ילדים אמרת שאת רוצה?'. כל הזמן אומרים לי שאני בנס בחיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לי מנחם
    ירוחם 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתונה חבל על הזמן יום שעובר לא חוזר
    סגור
  • 1.
    לבריאות אבל למה כל העולם ואשתו צריך לדעת מזה (ל"ת)
    יודה 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כי אחרת איך היא תוכל למכור שמפו???
    טליה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי אחרת איך היא תוכל למכור שמפו???
    סגור