ויראלי

סאבלימינל והצל מתאחדים נגד אויב משותף: זוהי הדמות שעצבנה את השניים

הראפר המוכר "הצל", פרסם היום פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא צוחק על האקטיביסטית גרטה טונברי. מי שאהב את הבדיחה היה לא אחר מאשר שותפו לשעבר, הראפר סאבלימינל, שלא יכל להישאר אדיש והגיב סמיילי נקרע מצחוק 
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הראפר המוכר ואושיית הרשת, יואב אליאסי, המוכר גם בתור "הצל", פרסם היום (שני), פוסט בעמוד האינסטגרם שלו, בו הוא צוחק על האקטיביסטית השוודית, הפועלת למען עצירת ההתחממות העולמית ושינויי האקלים, גרטה טינטין אלאונורה ארנמן טונברי. כאמור, הצל, פרסם ל-308 אלף עוקביו תמונה לא מחמיאה של טונברי, זועמת עם כאפייה על צווארה וכתב: "הרגע שהנאו נאצית גרטה מגלה שהאקלים חיסל את ראיסי", עוד כתב הצל בהלצה: "האקלים ציונים". 
מי שאהב את הבדיחה, היה לא אחר מאשר חברו הטוב יעקב שמעוני, הידוע בתור "סאבלימינל", שהגיב סמיילי נקרע מצחוק. אליאסי פרסם את הפוסט בעקבות התרסקות המטוס האיראני בו נכח נשיא איראן ראיסי, אשר לא שרד את התרסקות המטוס. 
על התרסקות המסוק, העלה הראפר תמונה שלו מחזיק עוגה שעליה עיצוב של מטוס עולה באש עם דגל איראן, הצל כתב: "אם הוא היה שורד את ההתרסקות, אז הקור של המינוס 10 מעלות היה הורג אותו. אם הקור לא היה, אז הדובים היו הורגים אותו. אם הדובים לא היו הורגים אותו, אז הזאבים היו טורפים אותו. בקיצור הוא התרסק, נשרף, קפא ונטרף. בורא עולם סגר חשבון. וזה רשמי האייתולה המכונה התליין נשיא איראן ראיסי, שר החוץ ועוד 4 בכירים מתו בהתרסקות המסוק אתמול. זהו אני יוצא לחלק את העוגה". 
 

בנוסף, לפני התרסקות המטוס המדוברת, במהלך גמר האירוויזיון, האקטיביסטית השנויה במחלוקת ויתרה על משבר האקלים ובחרה להעביר את זמנה בהפגנות פרו פלסטיניות כנגד ישראל, שם היא נעצרה במהלך המהומות ונגררה בכח על ידי כוחות המשטרה במאלמו, כשהיא תועדה עם כאפייה על צווארה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה