ויראלי

ישראל מקבלת חיזוק מפתיע מכוכבת האירוויזיון: "קיבלו איומי מוות"

ברברה פראווי שכמעט זכתה בתחרות ב-2021 תומכת בעדן גולן ומגנה את התקיפה נגדה: "היה לה כוח אדיר". ומה חשבו העוקבים שלה?
מערכת ice | 
עדן גולן באירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן, shutterstock)
ברברה פראווי, כוכבת האירוויזיון הצרפתייה, יצאה בהגנה על עדן גולן והביעה תמיכה בזמרת הישראלית לאחר המתקפה הקשה שעברה במהלך תחרות האירוויזיון השנה. בראיון לערוץ הטלוויזיה הצרפתי, שיבחה פראווי את גולן על "הכוח האדיר" שגילתה בהתמודדות עם קריאות הבוז והאיומים.
"זה היה מאוד קשה לראות, לא רק לי אלא לכל היהודים, ולא רק עדן אלא גם טלי (הייצוגית של לוקסמבורג)", אמרה פראווי על תמונות קריאות הבוז נגד גולן. "אלה נשים שקיבלו איומי מוות, בנות מתחת לגיל 30... אני חושבת שזה כוח אדיר שהן עשו את זה ועדיין שרו. אני לא יודעת אם הייתי מצליחה, אם היה לי את הכוח, הייתי מאוד מפחדת".

דבריה של פראווי זכו לתגובות מעורבות ממעריצי האירוויזיון. בעוד שגולשים ישראלים ופרו-ישראלים שיבחו אותה על התמיכה בגולן, היו גם מעריצים שהתאכזבו מעמדתה. "תודה לאל שמונסקין זכו", כתבה מעריצה אחת בהתייחס לניצחון של אוקראינה על פני צרפת ב-2021. אחרים אף קראו לעצמם להתאבד בעקבות התמיכה של פראווי בגולן.
לעומת זאת, משתמשי טוויטר אחרים תקפו את המעריצים ה"מבטלים" את פראווי בשל יהדותה והעמדה שנקטה. "זה עצוב לראות מעריצי אירוויזיון מגלים שחלק מהזמרים האהובים עליהם הם יהודים, ואז הם מבטלים אותם בגלל זה", צוין בציוץ אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה