ויראלי

מנכ"ל משרד הפרסום על סערת יוסיאן: "הטעות נעשתה בתום לב"

הקמפיין של חברת "טורנדו" בכיכובו של אליהו יוסיאן שעורר סערה ברשת וקריאה לחרם צרכנים כנגדה, מנכ"ל משרד הפרסום, שהפיקה את הפרסומת הגיב: "מקאן שגתה כשהציגה קמפיין בהשתתפות אליהו יוסיאן לטורנדו"
מערכת ice |  6
אליהו יוסיאן, מומחה לענייני איראן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת "טורנדו" ליהקה את פאנליסט ערוץ 14 לשעבר, אליהו יוסיאן, לפרסומת חדשה ועוררה גל של ביקורות ואיומי חרם ברשת בעקבות אמירותיו השנויות במחלוקות. 
כעת מנכ"ל משרד הפרסום שהפיקה את הפרסומת, מקאן, עמית משיח בחר להגיב. בפוסט התנצל על הבחירה ביוסיאן: "מקאן שגתה כשהציגה קמפיין בהשתתפות אליהו יוסיאן לטורנדו". 
התייחסותו לבחירה: "הטעות נעשתה בתום לב. יוצרי הפרסומת ראו ביוסיאן תופעה משעשעת כשהציגו אותו לצד טל ברודי, ננסי ברנדיס וונסה וידל אביטל, כולם אנשים שמייצגים רבדים שונים בציבור הישראלי. הם התעלמו מהתוכן והמשמעות של דבריו ולא הבינו את הפגיעה שהוא גורם לחלקים בציבור. פרסום הוא מקצוע שתפקידו (בין השאר) לזהות תופעות וטרנדים תרבותיים ולהשתמש בהם כדי להעצים ולהדהד את עולם התוכן והמסרים של מותגים".
עוד הוסיף: "אבל השנים האחרונות מזמנות עבורנו אתגרים חדשים. השיח הרעיל, גזענות בוטה שמטיפים לה בגאווה לאור השמש, פשיסטים שהגיחו משולי החברה הישראלית למרכזה ומטיפים לשנאה ואלימות מכל במה, ליצנים שהפכו לגיבורי השעה, כל אלה יוצרים עבורנו הכרח לסמן את גבולות השיח הלגיטימי. את מה שנמצא מחוץ לגבולות אלה אסור לנו לנרמל".
משיח התייחס גם לביקורות השונות: "לא מדובר כאן על ימין ושמאל. חובתנו להביא דעות ולהשתמש בגיבורי תרבות מכל קצוות הקשת הפוליטית. תפקידנו גם לשמור על גבולות השיח הלגיטימי ובעיקר על מה שנמצא מחוץ להם. הכוח של פרסום לנרמל תופעות ולהפכן למיין סטרים אינו מותיר מקום לשימוש באנשים כמו יוסיאן ("חילוניזם וליברליזם הם סרטן בגוף האומה היהודית").
המנכ"ל משרד הפרסום חשף כי חברת המזגנים ביקשה להשאיר את הקמפיין באוויר: "טורנדו הוא מותג שפונה לכלל אזרחי ישראל וגם בקמפיין זה ביקש המותג לדבר אל כלל האוכלוסיות בחברה הישראלית. בטורנדו בוחרים להשאיר את הקמפיין באוויר. זו זכותם. באווירה המטורפת שנוצרה כאן בשנתיים האחרונות, גם העליהום מטורף. נראה כי כל אוחז מקלדת מרגיש צורך להיכנס בטורנדו ובנעמי לבוב. זה מיותר".
חתם את דבריו כך: "הטעות נעשתה בתום לב. השיעור נלמד. אפשר להמשיך להילחם ולעסוק בבעיות הגדולות שמעיבות כרגע על חיינו".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ישר כח למנכל טורנדו
    מיכאל 05/2025/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום למנכ"ל טורנדו ישר כח תגובה מעולה ישירה וענינית לכל ה"פלורליסטים" שמוכנים לשמוע ולא להקשיב אלא לכל מי שמסכים איתם ומדקלם את האגנדה שלהם כחבורת תוכים. דבר נוסף מהתגובה המתפרסמת של חברת הפרסום מן הסתם כדאי לחשוב מחשבה שניה. בוודאי אפשר למצוא מי שחושב לפני שעושה.
    סגור
  • 5.
    אסור לבחור במקאן לעולם !!!
    אחד 05/2025/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה פח אשפה.
    סגור
  • 4.
    לא אגע בטורנדו לעולם, להחרים את הזוועה (ל"ת)
    דמא 05/2025/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    המנכ״ל משיח לא ראה את הקמפיין קודם
    רוני 05/2025/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקאן זה מפלצת פרסום
    סגור
  • 2.
    כניעה למיעוט דורסני וזה דו כיווני
    קוקי 69 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התגובה של משרד הפירסום תגרום לזה שכל פרסומת שבה ישתתפו מי מהסלבריטאים שמשוייכים למחנה זה או אחר יגרום לתגובות מהצד השני ולאיום בחרם צרכנים. פוליטיקה לחוד ופרסומות ,הופעות ,בידור ותרבות ככלל לחוד.
    סגור
  • 1.
    שמאלנים ארורים
    ציון 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המיעוט הקטן שמאיים בחרם לא משפיע עלינו.אנחנו הימנים אוהבי ישראל ונגד החרמות נקנה מהיום רק טורנדו כי בעלי החברה התעקשו להמשיך ואתם משרד הפרסום אתם קפלניסטים במסיכה לכו לפרסם את עוכרי ישראל הקפלניסטים
    סגור