ויראלי

מיקי זוהר נגד גמזו: גרם להתגברות האנטישמיות באוקראינה

יו"ר הקואליציה ממשיך לתקוף את הממונה על הקורונה וטוען כי המכתב ששלח לנשיא אוקראינה, ובו קרא לו לא לאפשר להכניס חסידים לאומן, הביא לגילויי אנטישמיות ומצרף סרטון להוכחת דבריו. צפו
אילן שניג |  1
מיקי זוהר, רוני גמזו (צילום טוויטר/מיקי זוהר, ליאור צור, דוברות איכילוב)
זה כבר הפך לדבר שבשגרה – התקפה נוספת של ח"כ מיקי זוהר על פרופ' גמזו, פרוייקטור הקורונה. לא ברור אם זוהר פועל בשם נתניהו או לא, אבל היום הוא שוב בוחר לתקוף את גמזו על רקע התנהלותו במשבר הנסיעה לאומן. בפוסט שפרסם בטוויטר כתב: "גילויי האנטישמיות באוקראינה הולכים וגוברים מאז מכתבו של פרופ׳ גמזו לנשיא אוקראינה בו בעצם נכתב שהישראלים מוכי הקורונה מסכנים את האוקראינים. מיותר לציין שעיכוב יצירת המתווה לאומן ממשיך לסכן יהודים רבים". זוהר צירף סרטון, בו מתועדת , לדבריו, תקיפה של חרדי באוקראינה. צפו בסרטון:

סרטון התקיפה האנטישמית, מתוך הטוויטר של ח"כ מיקי זוהר
 זו, כאמור, לא הפעם הראשונה שיו"ר הקואליציה תוקף בחריפות את גמזו. לפני כשבוע האשים ח"כ זוהר את גמזו בכך שהוא לא פועל נגד קיום ההפגנות מול מעון ראש הממשלה בבלפור מפני שהוא חושש מביקורת מצד כלי התקשורת. ח"כ זוהר התראיין אז לכאן רשת ב' ואמר: "עכשיו הוא צריך להבין שהטיסות לאומן יקרו - וכדאי שהוא יתחיל להיערך לזה במקום לשלוח מכתבים לאוקראינה בניגוד לעמדת ראש הממשלה". זוהר הוסיף ואמר כי גמזו לא יוכל למנוע את הנסיעה לאומן כמו שהוא לא יכול למנוע את ההפגנות: "זה יקרה אם הוא ירצה או לא ירצה. במקום להתנגד לזה נחרצות, שיתחיל להיערך לטיפול בנסיעה הזו, שיצמצם את מספר הנוסעים מ-25 אלף ל-6,000. שיהיה פרויקטור ושלא יילך ויכתוב מכתבים. אם הוא יודה שאת ההפגנות הוא לא יודע לעצור, הוא צריך לדעת שגם את הנסיעה לאומן הוא לא יכול לעצור".
ברשת מגיבים על הביקורת של זוהר. שירה מרגלית כתבה: "ככה עובדת השיטה מאת נתניהו: ממנים אדם לתפקיד ממלכתי, ציבורי , פרויקטור ואחכ שולחים את הפאפיס לטנף עליו. פשוט בסהכ".
 
העיתונאי החרדי ישראל פריי כתב: "לא מבין את ההתגוללות על מיקי זוהר. להפחיד אוקראיניים מזיהום המוני בגלל יהודים - בהחלט מתחבר לרגשי אנטישמיות. מזכיר לכם שזה אותו אחד שדיבר על מאבק הערבים בקורונה במונחים של "פיגוע". אולי הוא פרויקטור מעולה אבל רגישות והבנת מיעוטים לא הצד החזק שלו."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שנכון באמת
    מיכאל שלו 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביהדות חיי אדם הם החשובים ביותר. פקוח נפש דוחה שבת, יום כיפור וכו'. הברסלבים תומכיהם כפי הנראה שכחו או לא יודעים זאת מוכנים לסכן את חיי מדינת ישראל בשביל העלייה לרגל לאומן. את הפוליטיקה צריכים להוציא מכל נושא הקורונה ולעשות הכל שלא ניפול יותר לתוך המגיפה.
    סגור