ויראלי

משה חוגג נגד כלכליסט: "בריוני מקלדת - מעוניינים לייצר הקלקות דרך השחרה"

באתר פרסמו כי רועי חיון, שהורשע בעבר בעבירות הלבנת הון, הלווה כספים לקרן ההון סיכון של חוגג. הסיפור נחשף בעקבות סכסוך בין חיון לבנק לאומי, ושמו של בעלי בית"ר ירושלים נקשר בפרשה, מה שעורר את זעמו: "למה בכל זאת אני כותב? כי אני כבר לא מצליח לשתוק"
שרון טל |  4
משה חוגג (צילום פייסבוק/משה חוגג)
משה חוגג, יזם הבלוקצ'יין ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, במתקפה חריפה נגד העיתון כלכליסט, בשל כתבה שכותרתה "בנק לאומי: סינגולריטים של משה חוגג לוותה כספים מעבריין מורשע".
על פי הכתבה, שפרסמו תומר גנון ונעמי צורף בכלכליסט, קרן ההון סיכון של חוגג - סינגולריטים, לוותה כ-1.5 מיליון שקל מרועי חיון, פעיל שוק ההון שהורשע ב-2017 בעבירות של ארגון הימורים לא חוקיים, הלבנת הון והעלמת מס. הפרשה נחשפה עקב סכסוך בין בנק לאומי לרועי חיון, שהצהיר כי כספיו קשורים לעסקים עם חוגג בעסקת סינגולריטים. אולם עורך דינו של חיון טען כי מרשו לא הלווה כסף, אלא השקיע בסינגולריטים.
חוגג מנגד, ניסה להימנע משרבוב שמו לפרשה, ובשיחת אוף-רקורד לטענתו,  סיפר לכתב כלכליסט כי "מר חיון מעולם לא הלווה שקל אלא פשוט השקיע לצד רבים אחרים בכמה עסקאות ב2017". כך כתב חוגג בפוסט נוקב שפרסם בפייסבוק.
בהמשך תקף חוגג את כתבי העיתון: "סירבתי לתת תגובה רשמית כדי לא להגדיל את חלקי בכתבה שנכפתה עליי בעל כורחי. כל זה לא מעניין את הכתב תומר גנון את העורך בכלכליסט, מה שמעניין זה איך מייצרים הקלקות דרך הטעייה והשחרה של שם של מישהו שכל פשעו הוא שבמקום לתרום מכספו לבתי חולים ומיעוטי יכולת (נשבע שגם לשם תרמתי לא מעט) הוא תרם אותו למועדון כדורגל כדי לנסות לעשות טוב".
"אפילו שבנאדם מרוויח כסף מוציאים אותי רע"
חוגג המשיך והתייחס גם לכתבות עליו בנושא בית"ר ירושלים: "השקעה של כמעט 100 מיליון שקלים במועדון הכדורגל הם המחיר הקטן שאני משלם בעקבות היותי הבעלים שלו, הבעלות הפכה כלי לסחיטת כספים ופגיעה בשם, הכותרת היום היא רק דוגמא קטנה, אפילו שבנאדם מרוויח כסף מוציאים אותי רע".
שתובעים אותי כי מישהו הפסיד כסף בהשקעה, עוד לפני שבית משפט מכריע כבר חורצים את דיני וגורמים לי לנזקים אדירים בכותרות ענק, שאני מנצח בתביעה זה כבר לא מעניין אף אחד ובקושי פסקה יש על זה (ליצן מקנדה תבע אותי בארה"ב על 50 מיליון דולר, קיבל כתבה כפולה עם תמונה מאוד יפה שלו, כשהפסיד במשפט והפסיד גם בערעור בקושי כתבו משפט קצר בתחתית כתבה אחרת) אבל גם כשמישהו מרוויח, וברוך השם רוב מי שהשקיע הרוויח סכומים גדולים מאוד, זה לא מעניין ומחפשים איך לעשות לי רע".
"התקשורת שלועגת לקפיטליזם עסוקה בעצמה בקפיטליזם הכי חזירי והכי דורסני שקיים"
חוגג המשיך וטען כי ההתקפות עליו נובעות משיקולים פסולים: "על רע מקליקים יותר. קליק. זה מה שחשוב. התקשורת שלועגת לקפיטליזם יום יום עסוקה היא בעצמה בקפיטליזם הכי חזירי והכי דורסני שקיים. הקליק מקדש את האמצעים. והמוסר? והשם הטוב? עם זה לא הולכים למכולת.  
ובקשר לרועי חיון? רועי ואני חברים כבר למעלה מ-10 שנים, הרבה לפני שעשה טעות עם רשות המיסים ושילם את חובו לחברה, בספר שלי שחבר עושה טעות לא מתרחקים ממנו אלא מתקרבים ונותנים כתף. בספר שלהם? העונש הוא לכל החיים לו ולכל מי שסובב אותו".
חוגג סיכם: "בריוני מקלדת. אל תטעו, לכל החרא הזה יש פתרון קל, אם מחר אקנה פרסום באתר כזה או אחר במיליוני שקלים הכל יראה אחרת, באחריות. ואם לחילופין ארצה להגיש תביעה נגד האחראים אז עצת עורכי דיני היא "הם רק יציקו לך יותר".
את הפוסט כתב חוגג לדבריו, בניגוד לעצת כל יועציו: "גדולים וחזקים ממני ניסו ונכשלו להילחם נגד הבריונים החדשים, כתיבת הפוסט הזה היא בניגוד לעצת כל יועציי שמבטיחים לי שתוצאתו תהיה רק נקמה מתמשכת, אז למה בכל זאת אני כותב? כי אני כבר לא מצליח לשתוק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גלובס הפכו לעיתון פוליטי שמאלני קיצוני
    ארצי 09/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כבר מזמן אני לא טורח לקרוא אותם, נגועים בפוליטיקה זולה וקיצונית
    סגור
  • 3.
    חוגג העם איתך.
    שחור צהוב 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משה היקר. ידוע טוב טוב שכאשר אתה עושה טוב למען קבוצת כדורגל שלא מזוהה עם דעותיהם הם יחפשו אותך איפה אתה לא טוב אבל העם לא טיפש ויודע להבחין בזה. משה חוגג היקר תהיה חזק אנחנו לא קונים את הבולשיט שלהם. יאללה בית"ר.
    סגור
  • 2.
    חוגג העם איתך.
    שחור צהוב 09/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משה היקר. ידוע טוב טוב שכאשר אתה עושה טוב למען קבוצת כדורגל שלא מזוהה עם דעותיהם הם יחפשו אותך איפה אתה לא טוב אבל העם לא טיפש ויודע להבחין בזה. משה חוגג היקר תהיה חזק אנחנו לא קונים את הבולשיט שלהם. יאללה בית"ר.
    סגור
  • 1.
    אחלה גבר!!
    אילן 09/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הכבוד על האומץ והנחישות לצאת נגד כתבים זבי חוטם, מוכי קנאה שכל תכליתם בעולם הזה לעשות כותרת על גב של מישהו שהיו מתים להיות בנעליו!!! תחיו ותקנאו חזקקקק עיתונאים עלובים.
    סגור