ויראלי

בנו של ראש הממשלה על הבחירות: "יהיו התוצאות שיהיו. אני אוהב אותך"

שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות, שיתף בנו של ראש הממשלה את תחושותיו לקראת היום הגורלי ואמר בין הייתר: "הפעם ההתרגשות גדולה יותר. יש תחושה שיש לנו הזדמנות היסטורית להמשיך בדרך של העשור האחרון, רק בלי התפשרויות ורוטציות" 
אורן שטרנברג | 
שרה ובנימין נתניהו (צילום Marc Israel Sellem/POOL)
רגע לפני פתיחת הקלפיות, כשעדיין לא ברור האם הבחירות מחר יסתיימו בהכרעה, אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחר לשתף את תחושותיו לקראת היום הגורלי.
בפוסט שכתב לפני זמן קצר בפייסבוק, אמר נתניהו: "יום הבחירות תמיד מרגש עבורי. אולי בגלל הרצון שלי לגלות שגם אחרים רואים באבא שלי את מה שאני רואה בו: מחויבות אדירה למדינה, עשייה בלתי-פוסקת ושורת הישגים אינסופית. בשנה האחרונה, בזמן של מגיפה עולמית, הוא הוסיף לרשימת ההישגים הסכמי שלום עם ארבע מדינות ערביות והביא מיליוני חיסונים שסוף סוף מחזירים אותנו לחיים, ראשונים בעולם בפער עצום.
"בכל פעם מחדש אני מקווה שעם ישראל ימשיך לתת באבא שלי אמון, שימשיך לתת לו לנווט את האוניה המורכבת והרגישה ביותר במזרח התיכון. הנהגת המדינה דומה לניתוח עצבי ויומיומי, שדורשת את ידיו של המנתח המנוסה ביותר.
"ובכל זאת, הפעם ההתרגשות גדולה יותר. יש תחושה שיש לנו הזדמנות היסטורית להמשיך בדרך של העשור האחרון, רק בלי התפשרויות, רוטציות, אילוצים ועלי תאנה מהשמאל (סליחה, ״מרכז״). ממשלת ימין על מלא.
"ממשלה כזו, עם אותה האובססיביות של בנימין נתניהו שעליה דיבר מנכ״ל פייזר, תוביל אותנו קדימה, תתגבר על הקורונה, תשקם את הכלכלה אחרי השנה האחרונה ותשמר את המעמד המדיני שהשגנו - שלאבא יש חלק גדול בהשגתו".
בהמשך אמר נתניהו כי הוא אינו שאנן לקראת היום הגורלי מחר ואמר כי הוא כלל לא בטוח בניצחון: "אני נרגש אבל ממש לא שאנן. אם נהיה בטוחים בניצחון אנחנו עלולים להפסיד. אסור לחשוב שהוא מובטח ושאפשר ללכת לים מבלי לעבור בקלפי". 
בסיום דבריו, פנה נתניהו אל אביו ואמר: "אבא, אני גאה בך על המנהיג שאתה ובעיקר על האדם שאתה. יהיו התוצאות שיהיו. אני אוהב אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה