ויראלי

צפו: גל גדות חתכה לעצמה את האצבע כשהייתה שיכורה

גל גדות התארחה בסוף השבוע אצל ג'ימי קימל וחשפה כי בישלה בהיותה שיכורה והורידה לעצמה אצבע, עוד סיפרה על הדרך שבה הסבירו למאיה, בתה הקטנה איך הגיעה התינוקת לבטן שלה
מערכת ice |  2
גל גדול גימי קימל (צילום צילום מסך יוטיוב)
גל גדות, הוונדרוומן התראיינה בסוף השבוע לג'ימי קימל וחשפה כי כמעט איבדה את האצבע שלה. גדות התראיינה לתכנית של ג'ימי קימל מהבית. הם דיברו על ההריון על החיסונים בישראל וגם – על תאונת מטבח קלה שגרמה לעצמה, ושמסתבר שגם קימל חולק חוויה דומה לה.
מדובר בניסיון כושל של גדול לחתוך סלט כשהיא שיכורה. גדות סיפרה לקימל כי "בסגר עשיתי את הדברים הרגילים שכולם עשו, בחיי, בישלתי המון, יותר מדי, שתיתי, כנראה שיותר מדי אלכוהול. זה היה בתחילת המגיפה, כשאתה שותה קוקטייל מימוזה או סנגרייה, או מה שלא יהיה כבר ב-11 בבוקר.
עשיתי את זה ואז החלטתי לחתוך סלט כרוב. זה מה שהתחשק לי. בזמן החיתוך, קצצתי את הקצה העליון של האצבע שלי..." קימל לעומת זאת שיתף שגם הוא נחתך באופן דומה בזמן שחתך גבינת צ'דר, ואמר, "אין לי תחושה שם, אני נוגע באצבע באובבססיביות בתקווה שהיא תחזור" גם גדות שיתפה "אין לי תחושה שם, אני מחכה שהיא תחזור, אבל זה לא קורה".
"חתיכה מהאצבע שלי נשארה על קרש החיתוך עם הכרוב, בעלי החזיק את החתיכה אבל כל כך נגעל שהוא פשוט זרק אותה למטחנת האשפה! לא הלכנו לבית החולים, לא היה כבר מה לעשות כי זה היה באשפה, לא נשאר כלום לתפור את זה. אני יודעת שזה יותר מדי מידע, מתנצלת, אני מרגישה איתך בנוח". סיפרה גדות כשהיא צוחקת על הסיטואציה ההזויה של עצמה.

בין השאר, שאל אותה קימל "הבנות שלך מנסות להבין איך התינוקת 'נכנסה לשם'"?
גדות: " אלמה כבר זכתה לטקס השלם מההיריון של מאיה, אבל מאיה היתה סופר סקרנית איך התינוקת נכנסה לשם, איך היא תצא משם וכל זה. אז הסברנו לה בסגנון אבא ואמא התחבקו חיבוק גדול. אתה יודע, סיפור הציפור והדבורים כמו שאנחנו יודעים".
על איך סיפרו לבנות על ההריון סיפרה "בהתחלה קנינו קאפקייק לכל אחד מהמשפחה כולל הכלב ונשאר אחד נוסף, ששאלנו אותן למי הוא מגיע", סיפרה גדות, "בהתחלה הן נתנו כל מיני שמות של בני משפחה ואז הצבעתי על הבטן שלי,אלמה אמרה 'לאאאא'! אז שאלתי את מאיה מה יש לאמא בבטן, היא ענתה לי 'קאפקייק!'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גל את מהממת
    לינלין 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואי לשתות איתי קפה!
    סגור
  • 1.
    הלצה
    קטי 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיכורה. היא לא בהריון. ומה מעניין כל דבר שהיא עושה. שתהייה בריאה. אבל מה מעניין בכלל את האנשים. בולי עץ תתקדמו. יש לנו עניינים אחרים חוץ מלהתעסק בה.
    סגור