ויראלי

צפו: גל גדות מלמדת את קונאן אובריאן לעשות טפו טפו טפו

הוונדרוומן שמעלה לתודעה יבורות ברחבי העולם התראיינה אתמול בתוכנית של קונאן אובריאן והצליחה ללמד אותו איך עושים טפו טפו טפו - וזה לא היה כזה פשוט
מערכת ice | 
גל גדות אובריאן (צילום צילום מסך יוטיוב)
גל גדות התראיינה אתמול לתוכניתו של קונאן אובריאן ונקלעה לשיעור עברית קורע במיוחד. אובריאן פתח את הראיון על גדות ואמר, "ברכותי על ההריון השלישי , זה מרגש מאוד. שלוש בנות? וואו. לי יש שני ילדים ואחרי הילד השני רציתי שישה, כי הגעתי ממשפחה אירית גדולה אז חשבתי שגם לי תהיה כזאת. כששאלתי את אישתי, מה את אומרת, שש? היא הפסיקה לגעת בי מאז". 
"עומדות להיות לך 3 בנות , ואת אמא שלהם - וונדרוומן. זה סטנדרט גבוהה. אני למשל משאיר לעצמי סטנדרט נמוך, הילדים שלי חושבים אני אדם מגוחך אז אני מתאר לעצמי שממך מצפים להיות וונדר וומן".
גדות לעומת זאת חשפה שהיא לא באמת וונדר אמא ואמרה, "אולי זה נראה מבחוץ אבל במציאות אני האמא המעצבנת, שלא מרשה להן יותר מידי זמן מסכים, ואומרת "לא" כל הזמן. רק כשהחברים שלהם בסביבה אני עדיין נחשבת מגניבה, אבל נראה כמה זמן זה יחזיק. אבל אתה יודע, בסוף אנחנו הורים של ילדים, ולא יותר מזה".
אובריאן פנה לגדות בנושא הפרויקט שלה להעצמת נשים ואמר, "ש לי ילדה בת 17 ואני רואה כמה השפעה יש לנשים מרשימות עליה, והתוכנית שלך היא רעיון נהדר בעיני, להעלות למודעות נשים שהן גיבורות בגלל שהן חיות בעולם הרגיל וזאת דוגמה נהדרת".
גדות הסבירה את הרעיון מאחורי הפרויקט ואמרה, "לאורך הרבה זמן מאז הפריצה של  וונדרוומן הרגשתי פתאום את ההשפעה שיש לפירסום ואני רוצה להגיד לנשים שהן הגיבורות האמיתיות. אני קוראת שורות ונאחזת באש, אבל אתן הגיבורות האמיתיות של החיים".
"אני רוצה לדבר עלזה שאת עובדת עם בעלך. אני ואשתי נשואים 19 שנה ויש לנו קשר מדהים אבל בחיים לא עבדנו יחד. לא קשה ככה"? שאל אובריאן. גל בתגובה ענתה, "זה קשה מדי פעם אבל אנחנו מבינים שזה בסדר לא להסכים תמיד ונכון לעכשיו (דפיקות) הכל חלק".
"בשבילנו זה פשוט סוג שונה של מערכת יחסים. אנחנו מאוד קרובים ורואים עין בעין את רוב הדברים וכדי לעבוד עם האדם שאת הכי סומכת עליו ואוהבת אותו זה דורש כבוד וזה דווקא נהדר. לנו זה טוב טפו טפו טפו (דפיקות)".
אובריאן המופתע מהטקס המהיר שנכנס לו לשידור מיהר לשאול, "מה זה היה? מה זה פו פו פו"?, גדות ניסתה להסביר, "טפו טפו טפו זה משהו שעושים נגד עין הרע. זה כמו... זה כמו... זה סוג של גינון ישראלי או משהו כזה".
אובריאן עוד לא התאושש ושאל שנית, "פופופו"? "טפו טפו טפו" שאתה נוקש על השולחן אתה אומר טפו טפו טפו. "דפודפו"? ניסה שוב אובריאן, וגדות בהדרכה מפורטת יותר, "טפו, אתה צריך לירוק".
שיעור העברית לא נגמר כאן, בסיום הראיון ביקש אובריאן לאחל לה צשהו לקראת הלידה  ואמר, "אני מאוד נרגש בשבילך לקראת הלידה השלישית, ואני רוצה להגיד משהו בשפה שלך, מה הכי נכון להגיד"? גדות בה-צלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה