ויראלי

זו הישראלית שגרמה לאושיית האינסטגרם למחוק סטורי פרו-פלסטיני

נאווה טומבינג שעלתה לארץ כשהייתה ילדה, יצאה במסע הסברה בינלאומי והצליחה לגרום לאושיית אינסטגרם בינלאומית למחוק סטורי פרו-פלסטיני לאחר ששלחה לה הודעה. אושיית האינסטגרם ג'וסי: "תודה ששיתפת אותי"
אביחי דלאל |  5
נאווה טומבינג (צילום אינסטגרם)
נאווה טומבינג (28) עלתה לארץ כשהייתה ילדה ומתגוררת בקריית ארבע. בזמן מבצע "שומר החומות" נאווה מעלה לדף האינסטגרם שלה תכני הסברה ישראליים ונלחמת באנטישמיות. טומבינג צפתה באחד הסטורים של אושיית האינסטגרם הבינלאומית ג'וסי בולארד עם 180 אלף העוקבים שלה שבו היא הביעה תמיכה פרו -פלסטינית, טומבינג הגיבה לה ולא ציפתה שזה מה שיקרה.
 
טומבינג כתבה לבולארד:" זה לא נכון, את צריכה לחקור יותר לגבי זה. נניח וזה נכון, את  חושבת שזה נכון לשלוח טילים ולהרוג אזרחים חפים מפשע". טומבינג לא ציפתה אפילו לתגובה אך זכתה לקבל את תגובתה של האושייה שהגיבה: "לחלוטיןם לא, לעולם לא אחשוב להרוג אזרחים חפים מפשע זה נכון. נכון לעכשיו, הממשלה הישראלית מפציצה פלסטינים וגורמת לטיהור אתני של מוסלמים". 
טומבינג הגיבה: "מאז יום שני בערב, חמאס ירה למעלה מ-2,000 רקטות לישראל. לישראל יש את הזכות להגן  על המדינה ועל תושביה שביניהם הפלסטינים. וישראל מודיעה לפני שהיא יורה בכדי שהאנשים לא יהרגו אלא רק הבניינים מהם נשלחו הטילים. אני גרה בישראל 20 שנה ואני יודעת בדיוק מה קורה כאן עכשיו. אנשים שלא חיים כאן, יהיה להם קשה להבין את האמת בגלל כל מה שאתם רואים בתקשורת הוא חצאי אמת".
בולארד הגיבה: "תודה ששיתפת איתי". ומחקה את הסטורי הפרו-פלסטיני. בהמשך, טומבינג שלחה לה סרטון הסברה של דוגמנית הנשק הישראלית הבינלאומית אורין ג'ולי  והשיבה: "אני מקווה שתראי את הוידאו שיסביר לך בדיוק מה באמת קורה". 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל הכבוד (ל"ת)
    שי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הכתבה הכי עילגת שקראתי
    עודד 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה התרגום הנוראי הזה?
    סגור
  • 3.
    נווה כל הכבוד לך... גרמת לה להתחרט ולהשפיע על הדעות שלה (ל"ת)
    שמואל 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לך, תוחתית (ל"ת)
    חנה 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. חזית ההסברה קיבלה חיזוק ואישיית רשת קיבלה שכ (ל"ת)
    אילן 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור