ויראלי

משה חוגג ירכוש את האינסטגרם של ברקוביץ?

דף האינסטגרם של מנחה הטלוויזיה וכדורגלן העבר נפרץ ועמד למכירה ברחבי הרשת. כשהסיפור פורסם, אחד מאנשי העסקים המוכרים החליט שהוא מעוניין לרכוש אותו ולהחזיר אותו לברקוביץ'
מערכת ice |  4
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)

סערה נוספת קרתה במהלך החג, דף האינסטגרם של כדורגלן העבר ומגיש התוכנית "אופירה וברקוביץ'"  נפרץ והוצע למכירה במחיר של 2,000 דולר, כשהמוכר הבהיר כי הרכישה תתאפשר אך ורק דרך הביטקוין. איש העסקים, משה חוגג הציע לקנות ולהשיב לבעלים המקוריים. 

כזכור, ברקוביץ' מגיש את אחת התכניות היותר נצפות בערב שישי בטלוויזיה לצידה של אשת התקשורת אופירה אסייג.  בנוסף לעיסוקיו של ברקוביץ' כנדל"ניסט, איש טלוויזיה ורדיו ומנהלה המקצועי של קבוצת הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית בכדורגל. ברקוביץ' ניהל דף אינסטגרם שאחריו עקבו לא פחות מ-14 אלף עוקבים. 
כאמור, דף האינסטגרם נפרץ על  ידי האקר המכונה rustyvurdu302 והציע את העמוד למכירה בסטורי בעלות של 2000 דולר כשאופציית הרכישה היא רק באמצעות הביטקוין. האירוע פורסם בכמה מאתרי הספורט השונים, הבעלים של בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג החליט לצייץ: "כדאי לקנות?" לאחר ששיתף את הכתבה על הפריצה ובהמשך, צייץ שיחה עם ההאקר שבה הוא כתב: "אני רוצה לקנות את הפרופיל ולתת אותו כמתנה לבעלים שלו". 
ההאקר השיב: "כן אדור, 2000 בביטקוין". חוגג כתב: "אין בעיה, שלח כתובת" וההאקר אישר. אמנם נכון לעכשיו, עמוד האינסטגרם של ברקוביץ' חסום עדיין ואחריו עוקבים כ-39 אלף עוקבים. עדיין לא ידוע מה עלה בגורלו.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא הבנתי חסר לפח (אייל)אשפה כסף (ל"ת)
    אורן 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    עלוב
    כל הכבוד 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האקר הודי או פקיסטני
    סגור
  • 2.
    ברקו
    ברדה 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא מעניין הנפל הזב
    סגור
  • 1.
    איזה טקסט עילג. מביך.
    דוקטור אלבן 05/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייס לא אמור להיות אתר מסחרי? יו קלע? משהו?
    סגור