ויראלי

צפו: ערבים מבזים את שוטרי מג"ב בירושלים

בסרטון מזעזע שרץ ברחבי הרשת נצפו תושבים ערביים מירושלים מבזים את שוטרי  וחיילי משמר הגבול בעיר העתיקה וחוגגים את "ניצחון" חמאס על ישראל. מאור צור: המשטרה עובדת על  זיהוי הפורעים
מערכת ice |  3
מגב בירושלים (צילום גמאל עוואד פלאש90)
תיעוד מזעזע מהלילה (בין חמישי לשישי) כמה שעות בודדות לאחר הפסקת האש של החמאס וישראל במבצע שומר החומות, מתפרעים ערבים תועדו בסרטון שהם מבזים את חיילי ושוטרי משמר הגבול בירושלים.  
 
בסרטון כפי שניתן לראות, רואים את הפורעים הערביים מקניטים את שוטרי משמר הגבול בירושלים, נצמדים אליהם ומפנים כלפיהם אצבעות משולשות עם קריאות  "אללה הוא אכבר" ומצלמים את השוטרים שעומדים מבלי לזוז. ההתפרעויות הללו הן חלק מחגיגות "ניצחון חמאס על ישראל" בקרב הפורעים".
מאור צור, ראש דסק הפלילים של חדשות 13 שחשף את התמונות  עם יוסי אלי כתב בטוויטר: "במשטרה עובדים על זיהוי הפורעים שבסרטון על מנת לעצור אותם". יוסי אלי הכתב לענייני ירושלים של חדשות 13 נתן ביקורת חריפה ואמר: "בושה וחרפה! מהלילה בעיר העתיקה. אם אני לוחם מג"ב ישר מקפל לרצפה ומעצר! מה זה? איפה ההרתעה???".
\
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאלללה להפציץ בזבל המחבלים האלה (ל"ת)
    אסף 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    איפה החוק
    נסיף 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי מאשפרהשפלת שוטרים בצורה הזו? בושה למדינה , השוטרים הם לא שק החבטות של כל הצדדים. שישברו כל יד שמורמת כלפיהם ולהחזיר את הגאווה לשטח
    סגור
  • 1.
    תפנו למחש
    רציו 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכול מי שיש לו בעיה עם הסרטון שיפנה בקשה למחש
    סגור